Οι εταιρείες αναψυκτικών συνεργάζονται εδώ και χρόνια με εταιρείες gaming, αλλά η Coca-Cola παρέμεινε εκτός αυτής της εικόνας – μέχρι τώρα. Ο γίγαντας των αναψυκτικών ανακοίνωσε πρόσφατα ότι συνεργάζεται με το League Of Legends για την παραγωγή μιας limited-edition γεύσης του αναψυκτικού Ultimate Zero Sugar, το οποίο ονόμασε “+XP”, για “τη γεύση των πόντων εμπειρίας”.
Δείτε επίσης: Coca-Cola smartphone: Έρχεται επίσημα σε δίχρωμο σχεδιασμό
Οι παίκτες του League μπορούν να συμμετάσχουν σε μια σειρά από τρεις αποστολές για να ξεκλειδώσουν τα ultimate emotes. Οι τρεις αποστολές είναι η συγκέντρωση 7 ασίστ σε ένα μόνο παιχνίδι για το Ultimate Teamplay emote, η συγκέντρωση 12.000 χρυσών σε ένα μόνο παιχνίδι για το Ultimate Gains emote και η νίκη σε ένα παιχνίδι σε λιγότερο από 20 λεπτά για το Ultimate Tempo emote. Αυτές οι αποστολές τέθηκαν σε λειτουργία στο παιχνίδι στις 7 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν στις 18 Ιουλίου.
Κάθε κουτάκι του αναψυκτικού, που περιγράφεται ως “μια μοναδική και εξειδικευμένη συνεργασία”, περιλαμβάνει έναν κωδικό QR, τον οποίο οι παίκτες μπορούν να σαρώσουν για να εισέλθουν στο “Coca-Cola Creations Hub”, το οποίο προσφέρει ψηφιακές εμπειρίες με θέμα το ποτό. Για παράδειγμα, αργότερα αυτό το μήνα, θα διατίθεται ένα φίλτρο Instagram που θα σας μεταμορφώνει σε έναν “κινηματογραφικό ήρωα gaming”. Αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα φίλτρο Instagram με θέμα το League.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Πρόταση: Η Coca-Cola διερευνά ισχυρισμούς για hack και κλοπή δεδομένων
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το limited-edition ποτό είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Κίνας, της Νότιας Κορέας, της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής. Δεν είναι σαφές πόσο καιρό θα βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων. Σε άλλα νέα για το League Of Legends, οι επαγγελματίες παίκτες του παιχνιδιού ξεκίνησαν απεργία μετά την αλλαγή ενός κανόνα από την Riot, που ανάγκασε πολλές επαγγελματικές ομάδες να ξεκοιλιάσουν τις ομάδες τους σε επίπεδο ανάπτυξης, γεγονός που οδήγησε σε απολύσεις. Μέχρι τη σύνταξη του παρόντος κειμένου, δεν είναι σαφές αν η καλοκαιρινή σεζόν του LCS θα συνεχιστεί.
Διαβάστε επίσης: Το League of Legends ξεπερνά τους 27 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες
πηγή πληροφοριών:gamespot.com