Η Mercedes-AMG SL43 έκανε το ντεμπούτο της στην Ευρώπη πέρυσι, διαθέτοντας έναν τετρακύλινδρο turbocharged κινητήρα 375 ίππων με ηλεκτρική υποβοήθηση και τεχνολογία δανεισμένη από τους αγώνες της Formula 1. Εκείνη την εποχή, η Mercedes εξέταζε ακόμα αν θα έφερνε την SL43 στην Αμερική, αλλά τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι η SL43 θα φτάσει στην αμερικανική αγορά ως μοντέλο του 2023, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αυτό το καλοκαίρι.
Δείτε επίσης: Mercedes-Benz: Κυκλοφορεί έκδοση AMG υψηλών επιδόσεων για το ηλεκτρικό EQE
Η SL43 αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο της σειράς SL, με τέσσερις λιγότερους κυλίνδρους κάτω από το καπό σε σχέση με τα αδέρφια της SL55 και SL63 που εφοδιάζονται με κινητήρα V-8. Παρόλο που η SL43 δεν μπορεί να φτάσει τις ισχυρές αποδόσεις των μοντέλων V-8, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας M139 – ο ίδιος κινητήρας που βρίσκεται στην CLA45 και GLA45 AMG – εξακολουθεί να αποδίδει εντυπωσιακά 354 χλγμ. ροπής μαζί με τους 375 ίππους.
Το SL43 παράγει αυτή την ισχύ με έναν ασυνήθιστο τρόπο. Ο turbocharger που συνδέεται με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα μαζί με τις συνήθεις σωληνώσεις καυσαερίων. Ο κινητήρας – μια μονάδα πλάτους 1,6 ιντσών που τοποθετείται στον άξονα μεταξύ της τουρμπίνας και του τροχού του κομπρεσέρ – μπορεί να περιστρέψει τον τροχό του κομπρεσέρ πριν από τα καυσαέρια. Αυτό υπόσχεται να ελαχιστοποιήσει την υστέρηση του τούρμπο, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί επίσης να διατηρήσει την πίεση ώθησης κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ή όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα, ώστε το τούρμπο να είναι πάντα έτοιμο να λειτουργήσει όταν ο οδηγός ξαναπατήσει το γκάζι. Η ομάδα της Mercedes-AMG στη Formula 1 χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία στα turbocharged υβριδικά αγωνιστικά της αυτοκίνητα με κινητήρα V6 1,6 λίτρων και το sedan C43 AMG που έκανε το ντεμπούτο του την περασμένη άνοιξη το οποίο διαθέτει το ίδιο σύστημα κίνησης με επιπλέον 27 ίππους.
Νέα στοιχεία: Η Αφροδίτη μάλλον δεν είχε ποτέ ωκεανούς
Υπάλληλος Καταγγέλλει την Apple για Παρακολούθηση
Το Europa Clipper της NASA οδεύει στον Δία
Η ηλεκτρογεννήτρια με ιμάντα 48 volt που τροφοδοτεί τον ηλεκτρονικό κινητήρα του turbocharger μπορεί επίσης να παρέχει επιπλέον 13 ίππους σε σύντομες στιγμές. Η Mercedes λέει ότι αυτό το τράνταγμα ισχύος συμβαίνει σε χαμηλότερες στροφές και δεν αυξάνει τη συνολική μέγιστη απόδοση των 375 ίππων. Η τεχνολογία 48 volt επιτρέπει επίσης στο σύστημα start-stop να λειτουργεί πιο ομαλά και μπορεί να αναγεννά ενέργεια κατά την επιβράδυνση.
Ο κατά μήκος τοποθετημένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που χρησιμοποιεί το συνηθισμένο πακέτο υγρού συμπλέκτη της AMG αντί για μετατροπέα ροπής. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι η πίσω κίνηση της SL43 θα φτάσει τα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα και θα φτάνει το μέγιστο ηλεκτρονικό όριο των 170 km/h.
Οι οπτικές αλλαγές για την SL43 είναι ελάχιστες, με απλούστερη σχεδίαση για τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και στρογγυλές εξατμίσεις αντί για τις τετραγωνισμένες των οκτακύλινδρων SL. Οι στάνταρ τροχοί είναι 19 ιντσών, αλλά η SL43 μπορεί επίσης να παραγγελθεί με τροχούς 20 ή 21 ιντσών. Η πλούσια καμπίνα παραμένει αμετάβλητη για το εισαγωγικό μοντέλο, ενώ τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα θερμαινόμενα και ψυχόμενα δερμάτινα καθίσματα nappa είναι στάνταρ. Η Mercedes-AMG SL43 του 2023 θα ξεκινά από τα $111.050.
Διαβάστε επίσης: Rivian: Παύση στα σχέδια κατασκευής EV με Mercedes-Benz
πηγή πληροφοριών: caranddriver.com