Η New York Times έχει ένα μεγάλο κομμάτι που περιγράφει λεπτομερώς το “σοκ” και τον “πανικό” της Google, όταν η Samsung πρότεινε πρόσφατα την ιδέα να αλλάξει στα smartphones της το Google Search στο Bing.
Δείτε επίσης: Το Google Bard διαθέτει τώρα μια σελίδα “experiment updates”
Αφού αποτέλεσε αντικείμενο αστεϊσμού για χρόνια, το Bing έχει θεωρηθεί ως μια αυξανόμενη απειλή για τη Google χάρη στη συμφωνία της Microsoft με το OpenAI και την ενσωμάτωση του generative AI ChatGPT. Τώρα, σύμφωνα με την έκθεση, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του Android απειλεί να αλλάξει στις συσκευές του το Google Search.
Φυσικά, οι προεγκατεστημένες προσφορές αναζήτησης αφορούν περισσότερο τα μετρητά παρά την ποιότητα. Η Google πληρώνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο για να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης σε δημοφιλή προϊόντα με συμφωνίες που πλαισιώνονται είτε ως «διαμοιρασμό εσόδων» είτε ως «χρεώσεις για την απόκτηση επισκεψιμότητας». Η Google φέρεται να πληρώνει έως και $3,5 δις. ετησίως για να είναι η προεπιλεγμένη αναζήτηση στα τηλέφωνα της Samsung, ενώ πληρώνει στην Apple $20 δις. ετησίως για να είναι η προεπιλεγμένη αναζήτηση στο iOS και το macOS. Η έκθεση σημειώνει ότι το συμβόλαιο αναζήτησης μεταξύ της Samsung και Google «βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση και η Samsung θα μπορούσε να παραμείνει στη Google».
Μικροσκοπικός εξωπλανήτης βρέθηκε πολύ κοντά στη Γη
GR-2: Ανθρωποειδές ρομπότ με πιο "ανθρώπινη" κίνηση
Νέα στοιχεία για τον Χάροντα, το φεγγάρι του Πλούτωνα
Πρόταση: Peloton και Samsung δημιουργούν εφαρμογή για Galaxy Watches!
Η όλη κατάσταση μπορεί να είναι απλώς μια τακτική διαπραγμάτευσης της Samsung. Η Google έχει για πρώτη φορά εδώ και χρόνια μια ημι-αξιόπιστη απειλή αναζήτησης και η Samsung θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει αυτό για να πιέσει την Google για ένα υψηλότερο μερίδιο εσόδων. Δεν είναι σαφές αν η Microsoft είναι πρόθυμη να παίξει μπάλα εδώ. Η Microsoft πιθανώς πληρώνει πολλά για την ενσωμάτωση του ChatGPT στο Bing – θα ήταν επίσης πρόθυμη να ταιριάξει με τις πληρωμές πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων της Google;
Αν η Samsung αλλάξει στο Bing, δεν θα είναι η πρώτη φορά. Το 2010 ορισμένα μοντέλα του Galaxy S II παραδόθηκαν με το Bing ως τη μοναδική μηχανή αναζήτησης και δεν ήταν εύκολο να επιστρέψει κανείς στο Google. Τότε, το Bing ήταν καινούργιο και φιλόδοξο και προσπαθούσε να νικήσει το μερίδιο αγοράς της Google, αλλά μετά από χρόνια που δεν είχε καμία απήχηση, φαίνεται ότι το παιχνίδι είχε τελειώσει για την Microsoft.
Πρόσφατα, όταν το Bing έφτασε με το ChatGPT σε 100 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, ο αντιπρόεδρος της Microsoft Yusuf Mehdi δήλωσε: «Έχουμε πλήρη επίγνωση ότι παραμένουμε ένας μικρός, χαμηλός, μονοψήφιος παίκτης με μερίδιο. Παρόλα αυτά, είναι ωραίο να είμαστε στο χορό!» Αυτό ακούγεται σαν μια εταιρεία που αρκείται στο να βρίσκεται στη «μακρινή δεύτερη θέση», όχι σαν μια εταιρεία που διαθέτει τον προϋπολογισμό και τη γενναιότητα που θα χρειαζόταν για να ανταγωνιστεί το Google Search.
Διαβάστε επίσης: OpenAI: Πρόγραμμα Bug Bounty με ανταμοιβές έως και 20.000$
πηγή πληροφοριών: arstechnica.com