Η Nvidia θέλει να θυμίσει στους προγραμματιστές παιχνιδιών πως το ray tracing δεν είναι το τέλος. Μια νέα τεχνολογία στο Cyberpunk 2077 που ονομάζεται Overdrive Mode υποστηρίζει το path tracing, τον επόμενο δηλαδή προορισμό για να κάνει τα παιχνίδια να φαίνονται πιο ωραία και για να σας κάνουν να αγοράζετε νέες ακριβές GPUs. Επιπλέον, η Nvidia ανακοίνωσε την διαθεσιμότητα ενός προγραμματιστικού kit για να χαράξει το δρόμο για την επόμενη γενιά των γραφικών αιχμής.
Δείτε επίσης: Cyberpunk 2077: Ο προγραμματιστής του θα πληρώσει 1,85 εκατομμύρια δολάρια
Όσο το ray tracing ακολουθεί μια μόνο δέσμη φωτός σε μια σκηνή, το path tracing ακολουθεί το φως όσο αναπηδά στο περιβάλλον, μιμούμενο πιο ρεαλιστικά το τρόπο που λειτουργεί και στο φυσικό κόσμο. Καθορίζει το πως οι κοντινές επιφάνειες αντανακλούν ή απορροφούν το φως, παράγοντας πιο φυσικές και πιο ακριβές μαλακές σκιές που πιο εύκολα ο εγκέφαλος μας πείθετε πως βλέπουμε μια φυσική και πραγματική σκηνή. Είναι γεγονός πως για την βιομηχανία παιχνιδιών το να αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι τα γραφικά όσο πιο ρεαλιστικά και φυσικά γίνεται είναι μια πρόοδος που θα συνεχίσει να ακολουθεί χωρίς δισταγμό. Παρόλα αυτά, το Hollywood χρησιμοποιεί το path tracing για δεκαετίες όμως ήταν αργή και ακριβή διαδικασία που δεν δούλευε στον εξοπλισμό των καταναλωτών ή σε τίποτα κοντά σε πραγματικό χρόνο.
Θα πρέπει όμως να συγκρατήσετε τις προσδοκίες σας προς το παρόν γιατί: Θα χρειαστείτε την πιο ισχυρή Nvidia RTX 40 σειρά GPUs για να απολαύσετε το path tracing του Cyberpunk 2077. Η Nvidia πάντως είναι διατεθειμένη να προωθήσει την βιομηχανία προς το τι θα είναι όλο και πιο δυνατό για τα καταναλωτικά γραφικά τα επόμενα χρόνια.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Πρόταση: Cyberpunk 2077: Η PS5 έκδοση φαίνεται πως θα ανακοινωθεί σήμερα
Η εταιρία λέει πως 2 από τις τεχνολογίες της έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στην παραγωγή αυτού του κατορθώματος: Η DLSS 3 και η Shader Execution Reordering. «Η DLSS 3 επιτρέπει στα παιχνίδια να κάνουν render το 1/8 των pixels και μετά χρησιμοποιούν AI και τα GeForce RTX Tensor Cores για να ανακατασκευάσουν τα υπόλοιπα, πολλαπλασιάζοντας δραματικά τα frame rates όσο παραδίνουν καθαρή υψηλής ποιότητας εικόνες που ανταγωνίζονται την φυσική ανάλυση» είπε η Nvidia στην ανακοίνωση της.
Αν και θα πρέπει να περιμένουμε λίγο μέχρι να γίνει ευρέως διαθέσιμη αυτή η τεχνολογία, η Nvidia κυκλοφόρησε ένα νέο SDK αυτή τη βδομάδα για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να προετοιμαστούν. Οι ιδιοκτήτες των πιο νέων και καλύτερων Nvidia GPUs μπορούν να τεστάρουν την preview τεχνολογία Overdrive Mode του Cyberpunk 2077 στις 11 Απριλίου.
Διαβάστε επίσης: Το Cyberpunk 2077 ενημερώθηκε για πρώτη φορά μετά από μήνες
πηγή πληροφοριών: engadget.com