Η Snap ανακοίνωσε ότι λανσάρει το AR Enterprise Services (ARES), μια επιχείρηση SaaS που θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές να χρησιμοποιούν και να βγάζουν χρήματα από τα εργαλεία αγορών AR και AI.
Δείτε επίσης: Snapchat: Κυκλοφορεί AI chatbot με τη τεχνολογία του ChatGPT!
Εδώ και χρόνια, το Snapchat σας δίνει την ευκαιρία να πειραματιστείτε με αποχρώσεις κραγιόν, καπέλα και ρούχα από μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης. Από σήμερα όμως αυτή η εμπειρία είναι διαθέσιμη και σε άλλες εφαρμογές! Με τις ισχυρές δυνατότητες του Snapchat στα χέρια σας, δοκιμάστε αυτές τις εμφανίσεις χωρίς καν να βγείτε από την εφαρμογή.
Η Snap παρουσίασε πρόσφατα τις AR Enterprise Services (ARES), μια καινοτόμο επιχειρηματική μονάδα που παρέχει στους λιανοπωλητές εργαλεία αιχμής για να μπορούν οι καταναλωτές να δοκιμάζουν ρούχα, κοσμήματα και άλλα προϊόντα από πολυάριθμες μάρκες από το σπίτι τους.
TikTok: Μήνυση από 13 πολιτείες γιατί βλάπτει τα παιδιά
Τι πρέπει να ελέγξετε πριν σαρώσετε ένα QR code;
Εξερεύνηση του Άρη από ανθρώπους έως το 2035
Το ARES έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να αυξήσουν τις μετατροπές και να μειώσουν τα ποσοστά επιστροφών μέσω των εργαλείων αγορών επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτό είναι επιπλέον των εργαλείων που περιλαμβάνονται στην πρώτη του λύση – το “Shopping Suite” – η οποία προσανατολίζεται σε εμπόρους λιανικής σε κλάδους όπως μόδα, ένδυση, αξεσουάρ και έπιπλα σπιτιού.
Δείτε επίσης: Η Ρωσία μπλοκάρει Discord, Microsoft Teams, Snapchat, Telegram και άλλα app
Το Shopping Suite περιλαμβάνει εικονικές δυνατότητες δοκιμής που επιτρέπουν στους πελάτες να δοκιμάσουν προϊόντα όπως ρούχα, γυαλιά ηλίου και παπούτσια. Μπορούν να ανεβάσουν μια φωτογραφία τους για να δουν πώς θα έδειχναν ή να αλληλεπιδράσουν με τις εμπειρίες AR για να δουν πώς θα φαινόταν το προϊόν στο σώμα τους σε πραγματικό χρόνο.
Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, οι πελάτες μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο ένα εργαλείο που παρέχει συμβουλές διαστασιολόγησης ειδικά προσαρμοσμένες για το σχήμα και το μέγεθός τους. Επιπλέον, με τη λειτουργία 3D Viewer, οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μοναδικές λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Το Shopping Suite περιλαμβάνει επιπλέον το σύστημα Enterprise Manager Backend. Η Snap λέει ότι θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα κιτ ανάπτυξης λογισμικού της Snap, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν εμπειρίες AR και ακόμη και να ελέγξουν τα αναλυτικά στοιχεία απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.
Δείτε επίσης: Το Snapchat θα σας επιτρέψει να κάνετε pause στα Snap Streaks σας
Μέχρι σήμερα, η Snap έχει σημειώσει αξιοσημείωτη επιτυχία με τη λειτουργία Shopping Suite, την οποία χρησιμοποιούν πλέον πάνω από 300 πελάτες. Η Goodr, η Princess Polly και η Gobi Cashmere είναι μερικές από τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που επωφελούνται από αυτή την καινοτόμο προσέγγιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τον Δεκέμβριο, η Snap δήλωσε τον στόχο της να βοηθήσει τους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα από τα χαρακτηριστικά επαυξημένης πραγματικότητας (AR).
Πηγή πληροφοριών: theverge.com