ΑρχικήgamingHalo Infinite: Δεν κυκλοφορεί νέο story content προς το παρόν

Halo Infinite: Δεν κυκλοφορεί νέο story content προς το παρόν

Σύμφωνα με την αναφορά του Jason Schreier, περισσότεροι από 95 υπάλληλοι απολύθηκαν από την 343 στο πλαίσιο του πρόσφατου «γύρου απολύσεων» της Microsoft και ότι το studio δεν έχει δουλέψει πάνω σε νέο story content του Halo Infinite τον τελευταίο χρόνο.

Λόγω ανασχηματισμού στην ηγεσία, μαζικών απολύσεων και διάφορες άλλες σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία, 343 Industries, το παιχνίδι Halo – με την τελευταία του κυκλοφορία, το Infinite, φαίνεται να έχει «παραμεληθεί» λιγάκι.

Δείτε επίσης: The Day Before: Η καθυστέρηση ήταν προγραμματισμένη

Μετά τις απολύσεις, κυκλοφορούσαν φήμες που ήθελαν τη Microsoft να περάσει το development του Halo σε κάποιο άλλο studio (ανάπτυξης) εξ ολοκλήρου.
Με αυτά που ξέρουμε έως σήμερα, το Halo παραμένει στη «θέση του», παρά τις ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα του στούντιο να αναπτύξει νέα Halo παιχνίδια μετά πλήγμα στο θέμα του προσωπικού.

Το Halo και ο Master Chief είναι εδώ για να μείνουν
Ήταν ή δήλωση του Ceo της Microsoft Gaming, Phil Spencer, καθώς αναφέρει ότι η 343 εξακολουθεί να θεωρείται “εξαιρετικά σημαντική” για την επιτυχία του franchise Halo.

Σε αυτή τη δήλωση συμπληρώνει ο επικεφαλής του Xbox Game Studios, Matt Booty, ότι το προσωπικό της 343 θα εξακολουθήσει να έχει το πάνω χέρι, ακόμη και όταν το studio συνεργαστεί με κάποιους εξωτερικούς συνεργάτες.

Μεγάλες αλλαγές για το Halo
Πιο συγκεκριμένα, φημολογείται ότι το Halo θα μεταβεί στην Unreal Engine, αφήνοντας πίσω του την «προβληματική» gaming engine Slipspace.
Οι αναπτυξιακές προκλήσεις που θέτει η Slipspace φέρεται να καθυστερούν την ολοκλήρωση των δύο multiplayer mode του Halo Infinite, Extraction και Assault.

Δείτε επίσης: Naughty Dog: Τέλος τα Uncharted παιχνίδια

απολύσεις Microsoft Halo Infinite 343 story content

Οι φήμες για την αλλαγή αυτή, κυκλοφορούν εδώ και χρόνια σχετικά με την 343 Industries, την Slipspace και την Unreal Engine.
Η αλλαγή φέρεται να ξεκινάει με ένα project του Halo, γνωστό ως Tatanka, το οποίο αποτελεί αντικείμενο εικασιών εδώ και καιρό.
Το project αυτό που αναπτύσσεται από κοινού από την 343 και την Certain Affinity, προοριζόταν αρχικά να είναι ένα Halo battle royale τύπου, αλλά τώρα ίσως να πάρει μια διαφορετική μορφή.
Τα μελλοντικά παιχνίδια του Halo είναι σχεδόν σίγουρο πως θα τα δούμε υπό τη «χρήση» της Unreal Engine.

Έμφαση σε νέα παιχνίδια Halo αντί για περιεχόμενο ιστορίας για το Halo Infinite
Όπως αναφέραμε παραπάνω, η 343 Industries δεν εργάζεται πάνω σε πρόσθετο story content για την καμπάνια του Halo Infinite.
Αντ’ αυτού, οι προγραμματιστές τον τελευταίο χρόνο δουλεύουν πάνω σε πρωτότυπα με τη χρήση της Unreal Engine και να κάνουν brainstorming για νέα παιχνίδια Halo.
Ωστόσο, πολλοί από τους προγραμματιστές που συμμετείχαν σε αυτά τα έργα ήταν μεταξύ εκείνων που απολύθηκαν αυτόν τον μήνα, καθώς το στούντιο δεν εργάζεται επί του παρόντος σε νέο περιεχόμενο ιστορίας.

Αρχικά, υπήρξε θετική ανταπόκριση των fans για τη καινούργια free-to-play multiplayer καμπάνια του Halo Infinite, στη συνέχεια όμως τα πράγματα πήραν μια στροφή προς το χειρότερο.
Οι fans αντιδρούσαν στο «αμφιλεγόμενο» – multiplayer – σύστημα προόδου του Infinite, καθώς οι μεγάλες καθυστερήσεις σε πολυαναμενόμενα features έκανε τη γνώμη τους να αλλάξει προς το χειρότερο.

Προς το παρόν, οι παίκτες του Halo περιμένουν την κυκλοφορία του Season 3: Echoes Within αυτό το Μάρτιο πως και πως!

Πηγή πληροφοριών: ign.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS