Το YouTube έθεσε σε εφαρμογή το πολυαναμενόμενο πρόγραμμα revenue sharing για τα Shorts. Τη Δευτέρα, η εταιρεία αποκάλυψε μια νέα συμφωνία για το Partner Program που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου, όταν οι δημιουργοί περιεχομένου του YouTube θα μπορούν να αρχίσουν να κερδίζουν χρήματα από τη διανομή διαφημίσεων από τις προβολές των Shorts. Αν θέλετε να παραμείνετε στο πρόγραμμα, όλοι οι δημιουργοί πρέπει να αποδεχτούν τους όρους πριν από τις 10 Ιουλίου!
Δείτε επίσης: Το YouTube δοκιμάζει να αλλάξει το progress bar στα βίντεο
Σύμφωνα με το νέο μοντέλο κατανομής εσόδων, οι δημιουργοί θα κερδίζουν χρήματα από διαφημίσεις που προβάλλονται μεταξύ των βίντεο στο Shorts feed. Το YouTube αναμένει ότι η πλειονότητα των Shorts fund recipients θα κερδίσει περισσότερα με το νέο μοντέλο.
Για να ενταχθούν στο Partner Program, οι δημιουργοί πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και 10 εκατομμύρια προβολές στα Shorts τους τις τελευταίες 90 ημέρες. Αγκαλιάζοντας το νέο “Shorts Monetization Module”, θα αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο κερδίζουν χρήματα, αποφασίζοντας ποια modules θα ενεργοποιήσουν ή θα απενεργοποιήσουν. Αν και είναι δυνατόν να κερδίζετε χωρίς να ενεργοποιήσετε όλα τα modules, το YouTube προτείνει ότι η μεγιστοποίηση των κερδών σας συνεπάγεται την ενεργοποίησή όλων.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Δείτε επίσης: Το YouTube Music ξεκινάει τις δοκιμές για live στίχους
Η αδειοδότηση μουσικής θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στα πιθανά κέρδη ενός δημιουργού από τα YouTube Shorts. Τα έσοδα που κερδίζονται από τις διαφημίσεις πριν από το Short θα μοιράζονται μεταξύ των κατόχων δικαιωμάτων και των δημιουργών μέσω μιας κατανεμημένης δεξαμενής που διαχειρίζεται το YouTube, η οποία στη συνέχεια διανέμεται στα εμπλεκόμενα μέρη στο τέλος του μήνα. Το ποσοστό των χρημάτων που απονέμεται στην ομάδα δημιουργών ποικίλλει ανάλογα με τον αριθμό των μουσικών κομματιών που χρησιμοποιούνται σε ένα Short. Εάν δεν περιλαμβάνεται μουσική, όλα τα έσοδα θα πηγαίνουν στην ομάδα δημιουργών. Αντίθετα, αν ένα τραγούδι περιλαμβάνεται στο Short σας, τότε το ένα τρίτο των όποιων εσόδων προκύψουν θα διατεθεί για σκοπούς αδειοδότησης. Επιπλέον, όταν υπάρχουν δύο τραγούδια στο περιεχόμενο του βίντεο σας, τα δύο τρίτα όλων των εσόδων πρέπει να δαπανηθούν για την απόκτηση αδειών χρήσης και για τα δύο έργα.
Δείτε επίσης: Πώς να κατεβάσετε βίντεο YouTube στο Camera Roll του iPhone;
Αφού διανεμηθούν τα έσοδα, το YouTube θα καθορίσει τον τρόπο διανομής του κεφαλαίου δημιουργών με βάση το μερίδιο ενός δημιουργού στις συνολικές Shorts προβολές. Για παράδειγμα, αν τα βίντεό σας αντιστοιχούσαν στο 5% όλων των κατάλληλων προβολών Short στη χώρα σας για τον Φεβρουάριο, τότε θα λαμβάνετε το 5% των χρημάτων στο ταμείο, είτε χρησιμοποιούσατε μουσική με άδεια χρήσης στα Shorts σας είτε όχι. Οι δημιουργοί θα λάβουν το 45% των εσόδων που διατίθενται από τα Shorts, με το YouTube να παίρνει το 55% ως περικοπή.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα μη πρωτότυπα Σορτς, συμπεριλαμβανομένων αποσπασμάτων από ταινίες ή τηλεοπτικές εκπομπές, αναδημοσιεύσεις υπάρχοντος περιεχομένου στο YouTube ή συλλογές χωρίς προσθήκη πρωτότυπου υλικού, δεν θα είναι επιλέξιμα για revenue sharing.
Πηγή πληροφοριών: androidheadlines.com