Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!
infosec

Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!

Ένα νέο σφάλμα πλήττει τα Surface της Microsoft, καθώς πρόσφατο firmware update προκαλεί ανακριβής παρουσίαση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας...
Read More
infosec

Κυκλοφόρησε ενημέρωση που διορθώνει ευπάθεια σε δημοφιλές plugin του WordPress

Ένας ερευνητής ασφάλειας αποκάλυψε λεπτομέρειες για μια κρίσιμη ευπάθεια σε ένα από τα δημοφιλή και ευρέως ενεργά plugins για το...
Read More
infosec

Group IB: Δυο hacker groups επιτίθενται σε Ρωσικές τράπεζες

Η Group IB εντόπισε μια τεράστια καμπάνια προσποιούμενη την κεντρική τράπεζα της Ρωσίας, με στόχο διάφορα Ρωσικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τα...
Read More
infosec

Bug του Gmail επιτρέπει την τροποποίηση του «From:» header

Ένα Bug που εντοπίστηκε στην δομή του “From:” header του Gmail θα μπορούσε να εμφανίζει μια διαφορετική διεύθυνση email από...
Read More
infosec

Γιατί κλείδωσαν μυστηριωδώς οι λογαριασμοί της Apple;

Πιστεύετε πως επιχείρησε κάποιος να χακάρει τον Apple λογαριασμό σας; Δεν είστε ο μόνος! Από την Τρίτη, πολλοί χρήστες των...
Read More
Latest Posts

Το Skype «χτυπά» το Facebook και το Twitter με τη νέα διαφημιστική καμπάνια

Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και λειτουργούν, αλλά μήπως αυτό είναι επίσης υποτιμητικό για τις ανθρώπινες σχέσεις;

Αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από τη νέα εκστρατεία μάρκετινγκ του Skype, αξίας 12 εκατομμύριων δολαρίων η οποία ασκεί έντονη κριτική τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter, ενώ ταυτόχρονα προωθεί το δικό του τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων, μέσω της τεχνολογίας.

Η εκστρατεία, με τίτλο «Ήρθε η ώρα για το Skype» (“It’s time for Skype”) μετατρέπει σε εικονικούς εχθρούς<…>

<…> το Facebook και το Twitter με στοχευμένες διαφημίσεις, που δείχνουν ότι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι «ταπεινωτικοί για την ανθρωπότητα». Αν το Twitter είναι γνωστό για τα μηνύματα των 140-χαρακτήρων και το Facebook για τα δημοσιεύματα στον «τοίχο», το Skype υποστηρίζει την τηλεδιάσκεψη και τα πραγματικά συναισθήματα, που μπορεί να εκφράσει ένας χρήστης μέσω ενός πιο πραγματικού κόσμου.

Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν στην Αγγλία και αναμένονται να κυκλοφορήσουν και στις Η.Π.Α. Μερικές από τις φράσεις, που περιλαμβάνονται σε αυτές είναι οι εξής:

“When did LOL replace the sound of laughter?”

“When did it become okay to text mum happy birthday?”

“Humans were made to look, listen and feel.”

“140 characters doesn’t equal staying in touch.”

“Your one-way ticket back to humanity.”

“Upgrade from a wall post to a first class conversation.”

“No delays on human conversation.”

Η νέα καμπάνια του Skype ίσως έχει μεγαλύτερη επιτυχία, αν δεν χρησιμοποιούσε τόσο ειρωνεία και «βαριές» κατηγορίες εναντίον των γνωστών κοινωνικών δικτύων. Το πιο ειρωνικό μέρος της υπόθεσης είναι ότι το Skype διαθέτει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο επιτρέπει τους χρήστες να κάνουν βιντεοκλήσεις μέσω του facebook. Τέλος το Skype θα χρησιμοποιήσει και τα δύο κοινωνικά δίκτυα, για να προωθήσει τη νέα του καμπάνια. Συγκεκριμένα στο Twitter θα χρησιμοποιηθεί το hashtag «#timeforskype».

Ας μην ξεχνάμε όμως ότι και το ίδιο το Skype δεν λειτουργεί στον πραγματικό κόσμο, αλλά στον διαδικτυακό.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *