15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
Latest Posts

Το Skype «χτυπά» το Facebook και το Twitter με τη νέα διαφημιστική καμπάνια

Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και λειτουργούν, αλλά μήπως αυτό είναι επίσης υποτιμητικό για τις ανθρώπινες σχέσεις;

Αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από τη νέα εκστρατεία μάρκετινγκ του Skype, αξίας 12 εκατομμύριων δολαρίων η οποία ασκεί έντονη κριτική τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter, ενώ ταυτόχρονα προωθεί το δικό του τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων, μέσω της τεχνολογίας.

Η εκστρατεία, με τίτλο «Ήρθε η ώρα για το Skype» (“It’s time for Skype”) μετατρέπει σε εικονικούς εχθρούς<…>

<…> το Facebook και το Twitter με στοχευμένες διαφημίσεις, που δείχνουν ότι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι «ταπεινωτικοί για την ανθρωπότητα». Αν το Twitter είναι γνωστό για τα μηνύματα των 140-χαρακτήρων και το Facebook για τα δημοσιεύματα στον «τοίχο», το Skype υποστηρίζει την τηλεδιάσκεψη και τα πραγματικά συναισθήματα, που μπορεί να εκφράσει ένας χρήστης μέσω ενός πιο πραγματικού κόσμου.

Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν στην Αγγλία και αναμένονται να κυκλοφορήσουν και στις Η.Π.Α. Μερικές από τις φράσεις, που περιλαμβάνονται σε αυτές είναι οι εξής:

“When did LOL replace the sound of laughter?”

“When did it become okay to text mum happy birthday?”

“Humans were made to look, listen and feel.”

“140 characters doesn’t equal staying in touch.”

“Your one-way ticket back to humanity.”

“Upgrade from a wall post to a first class conversation.”

“No delays on human conversation.”

Η νέα καμπάνια του Skype ίσως έχει μεγαλύτερη επιτυχία, αν δεν χρησιμοποιούσε τόσο ειρωνεία και «βαριές» κατηγορίες εναντίον των γνωστών κοινωνικών δικτύων. Το πιο ειρωνικό μέρος της υπόθεσης είναι ότι το Skype διαθέτει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο επιτρέπει τους χρήστες να κάνουν βιντεοκλήσεις μέσω του facebook. Τέλος το Skype θα χρησιμοποιήσει και τα δύο κοινωνικά δίκτυα, για να προωθήσει τη νέα του καμπάνια. Συγκεκριμένα στο Twitter θα χρησιμοποιηθεί το hashtag «#timeforskype».

Ας μην ξεχνάμε όμως ότι και το ίδιο το Skype δεν λειτουργεί στον πραγματικό κόσμο, αλλά στον διαδικτυακό.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *