ΑρχικήinetΑγωγή στη Google για παραπλανητικές διαφημίσεις για το Pixel 4 μέσω influencers

Αγωγή στη Google για παραπλανητικές διαφημίσεις για το Pixel 4 μέσω influencers

Google Pixel 4 αγωγή διαφημίσεις

Η Google και η iHeartMedia —ο μεγαλύτερος χειριστής ραδιοφωνικού σταθμού των ΗΠΑ — κατηγορούνται για την προώθηση διαφημίσεων για το Pixel 4, που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και κατ’ επέκταση εξαπατούσαν τους χρήστες. Η FTC και τέσσερις πολιτείες άσκησαν αγωγή εναντίον των δύο εταιρειών, λέγοντας ότι η Google και η iHeartMedia μετέδωσαν “σχεδόν 29.000 παραπλανητικά θετικά σχόλια από προσωπικότητες του ραδιοφώνου” το 2019 και το 2020. Ο Διευθυντής Προστασίας Καταναλωτών, Samuel Levine, λέει ότι “η Google και η iHeartMedia πλήρωσαν influencers για να διαφημίσουν προϊόντα (Pixel 4) που δεν χρησιμοποίησαν ποτέ, δείχνοντας κατάφωρη ασέβεια για τους κανόνες της αλήθειας στη διαφήμιση“. Οι δύο εταιρείες θα κληθούν να πληρώσουν 9,4 εκατομμύρια δολάρια ως ποινή.

Δείτε επίσης: Google: Οι υπάλληλοι φοβούνται για πιθανές απολύσεις

Οι διαφημίσεις της Google περιελάμβαναν γνωστές προσωπικότητες και influencers που έβγαιναν στον αέρα και έλεγαν πόσο τους άρεσε το Pixel 4, αλλά, όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της FTC και η αγωγή, τα άτομα αυτά δεν είχαν λάβει τα τηλέφωνα πριν κάνουν τις διαφημίσεις. Επομένως, οποιαδήποτε σχόλια που έκαναν δεν ήταν αληθινά. Για παράδειγμα, μερικά από τα θετικά σχόλια ανέφεραν: “Είναι η αγαπημένη μου κάμερα τηλεφώνου εκεί έξω, ειδικά σε χαμηλό φωτισμό, χάρη στη λειτουργία Night Sight Mode“, “Τραβάω studio-like φωτογραφίες“, “Είναι επίσης εξαιρετικό στο να με βοηθάει να κάνω πράγματα, χάρη στο νέο Google Assistant που ενεργοποιείται με τη φωνή και που μπορεί να χειριστεί πολλές εργασίες ταυτόχρονα“.

Φαίνεται ότι όλα θα ήταν καλά (και δεν θα ασκούνταν αγωγή εναντίον της Google) αν αυτές οι διαφημίσεις δεν ήταν σε πρώτο πρόσωπο. Η Γενική Εισαγγελέας της Μασαχουσέτης, Maura Healey, εξηγεί ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επενδύσουν σε κάτι όταν ακούν εμπειρίες άλλων με ένα συγκεκριμένο προϊόν. “Οι καταναλωτές αναμένουν ότι οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις είναι αληθείς και διαφανείς σχετικά με τα προϊόντα, και όχι παραπλανητικές με ψεύτικες εγκρίσεις. Ο σημερινός διακανονισμός καθιστά την Google και την iHeart υπεύθυνες για αυτήν την παραπλανητική διαφημιστική καμπάνια και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με την πολιτειακή και ομοσπονδιακή νομοθεσία“, ανέφερε η κ. Healey.

Δείτε επίσης: Η Google επιστρέφει κατά λάθος χρήματα σε ορισμένους πελάτες για το Stadia Pro

Ένας εκπρόσωπος της Google σχολίασε στο TechCrunch σχετικά με την αγωγή: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη συμμόρφωση με τους νόμους για τη διαφήμιση και εφαρμόζουμε διαδικασίες που έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίσουμε ότι ακολουθούμε τους σχετικούς κανονισμούς και τα πρότυπα του κλάδου“.

Τα νέα για την αγωγή στη Google φτάνουν σε μια περίοδο που οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν πιο προσεκτικά τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας. Πρόσφατα, ήρθε στο φως και ένας άλλος διακανονισμός 400 εκατομμυρίων δολαρίων της Google για παρακολούθηση δεδομένων. Επιπλέον, οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αυξήσει τους ελέγχους τους για τον εντοπισμό μονοπωλιακών πρακτικών.

Δείτε επίσης: Google Pixel 7: Bοηθά τους τυφλούς ανθρώπους να βγάλουν την τέλεια selfie

Google αγωγή διαφημίσεις influencers
Αγωγή στη Google για παραπλανητικές διαφημίσεις για το Pixel 4 μέσω influencers

Όσον αφορά στις ψεύτικες διαφημίσεις της Google για το Pixel 4, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε την τάση να δίνουμε σημασία στα σχόλια των άλλων όταν θέλουμε να αγοράσουμε ένα νέο προϊόν. Αυτά τα σχόλια μπορεί να είναι όντως βοηθητικά, όμως δεδομένου ότι υπάρχουν και οι ψευδείς μαρτυρίες, πρέπει πρώτα να κάνουμε μια καλή έρευνα αγοράς και όχι απλά να εμπιστευόμαστε κάποιους influencers.

Πηγή: arstechnica.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS