Το YouTube πειραματίζεται με νέες πηγές εσόδων για την υπηρεσία. Η πλατφόρμα σχεδιάζει να εισάγει λειτουργίες affiliate shopping στα Shorts. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να ψωνίζουν απευθείας προϊόντα που προωθούνται από τους influencers μέσω συνδέσμων στα βίντεο, ανέφεραν οι Financial Times.
Δείτε επίσης: Τα YouTube Shorts είναι πλέον διαθέσιμα για παρακολούθηση στην τηλεόραση
Δείτε επίσης: YouTube: Έκανε πιο εύκολη την διαχείριση των Live Q&A Sessions
Το YouTube έχει δύο συστήματα που σχεδιάζει να αναπτύξει από το 2023. Το πρώτο είναι ένα σύστημα affiliate marketing που θα καταβάλλει προμήθεια σε επιλεγμένους δημιουργούς με έδρα τις ΗΠΑ που προωθούν προϊόντα. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες στις ΗΠΑ, την Ινδία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και την Αυστραλία θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από τα Shorts μέσω link. Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στο προαναφερθέν σύστημα που θα βλέπει τους δημιουργούς να λαμβάνουν μερίδιο 45% των εσόδων από τις διαφημίσεις από τις αρχές του επόμενου έτους.
Chatbot ενθάρρυνε έφηβο να σκοτώσει τους γονείς του
RT-G: Ένα... αστυνομικό ρομπότ στην Κίνα!
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Το κανάλι Shorts του YouTube, στο οποίο πρόσφατα δόθηκε η δική του καρτέλα, έχει πλέον 1,3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο του TikTok. Ωστόσο, παρά την επιτυχία αυτή, η Alphabet αποκάλυψε στην τελευταία της έκθεση κερδών ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις διαφημίσεων του YouTube μειώθηκαν και έχασαν τις προσδοκίες.
Δείτε επίσης: YouTube: Πώς να χρησιμοποιήσετε το picture-in-picture σε Android;
Ως εκ τούτου, το YouTube πειραματίζεται με νέες πηγές εσόδων, τις οποίες εκμεταλλεύονται ήδη το TikTok και η Meta. Παρ’ όλα αυτά, η προσέγγιση της έγκρισης δεν ήταν τόσο επιτυχημένη στην Αμερική σε σύγκριση με άλλες χώρες- εξαιτίας αυτού, το YouTube σκοπεύει να επικεντρώσει τα συστήματα άμεσων αγορών του σε αγορές όπου είχε μεγαλύτερη επιτυχία, όπως η Νότια Κορέα.
Πηγή πληροφοριών: engadget.com