Στο Ηνωμένο Βασίλειο, πάνω από το ένα τέταρτο των 18 έως 24 ετών δηλώνει ότι οι influencers του TikTok δίνουν καλύτερες οικονομικές συμβουλές από αυτές που λαμβάνουν από τους παρόχους χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών τους.
Δείτε επίσης: Κλιματική κρίση: Έχει φέρει στο προσκήνιο τους Greentech influencers
Σύμφωνα με έρευνα 1000 νεαρών ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Pay.UK, το 58% της ηλικιακής ομάδας Generation Z (Gen Z), ακολουθεί τους influencers του TikTok που παρέχουν οικονομικές συμβουλές.
Δείτε επίσης: Ρωσία: Influencers και επιχειρήσεις σε απόγνωση λόγω ban στο Instagram
Ο κομήτης C/2024 S1 μπορεί να είναι ορατός με γυμνό μάτι
Πώς να Σαρώσετε με Ασφάλεια QR Codes;
OpenAI: Hackers παρεμβαίνουν στις εκλογές χρησιμοποιώντας AI
Πάνω από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι influencers του TikTok δίνουν καλύτερες συμβουλές από τον finance provider που έχει, το 40% δήλωσε ότι εμπιστεύεται τις συμβουλές των influencers περισσότερο από ό,τι αυτές που δίνονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το 34% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι καλύτερες από τις συστάσεις της οικογένειας και των φίλων.
Σχεδόν οι μισοί (46%) που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι οι influencers του TikTok τους βοήθησαν να λάβουν οικονομικές αποφάσεις, όπως να επενδύσουν σε μετοχές ή να επιλέξουν ένα στεγαστικό δάνειο.
“Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι οι νέοι 18-24 ετών (Gen Z) ενδιαφέρονται για τη διαχείριση των χρημάτων τους και αναζητούν ενεργά συμβουλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσε η Jo Ainsley, ανώτερη διευθύντρια γραμμών υπηρεσιών στο Pay.UK.
Τα τελευταία στοιχεία της Pay.UK έδειξαν ότι το 32% των ερωτηθέντων 18-24 ετών δήλωσαν ότι οι influencers του TikTok τους ενημέρωσαν για τις προσφορές αλλαγής τραπεζικού λογαριασμού και μάλιστα τους έκαναν να σκεφτούν το ενδεχόμενο αλλαγής παρόχου.
Δείτε επίσης: Η Κίνα απαγορεύει στους influencers να μιλούν για θέματα που δεν γνωρίζουν
Οι influencers του TikTok είναι άτομα που έχουν δημιουργήσει μεγάλο κοινό στην εφαρμογή δημιουργώντας ελκυστικό, διασκεδαστικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Πολλοί από αυτούς είναι απίστευτα δημιουργικοί, αστείοι και ταλαντούχοι, γι’ αυτό και τα βίντεό τους είναι τόσο δημοφιλή. Ορισμένοι από αυτούς είναι σε θέση να ζουν ακόμη και από τη φήμη τους στο TikTok, συνεργαζόμενοι με εμπορικά σήματα ή πουλώντας προϊόντα.
Πηγή πληροφοριών: computerweekly.com