ΑρχικήinetΠελάτης χρησιμοποίησε το McDonald's AI για παραγγελία σε drive-thru: Δεν πήγε καλά

Πελάτης χρησιμοποίησε το McDonald’s AI για παραγγελία σε drive-thru: Δεν πήγε καλά

Το περασμένο έτος, η McDonald’s τράβηξε πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας αφότου ανακοίνωσε ότι επρόκειτο να ξεκινήσει τη χρήση μηχανών drive-thru με AI.

Δείτε επίσης: Τα McDonald’s αποχωρούν μόνιμα από τη Ρωσία λόγω του πολέμου

McDonald's

Τα μηχανήματα, τα οποία λειτουργούν χάρη σε μια συνεργασία με την IBM, υποτίθεται ότι επεξεργάζονται τις παραγγελίες των πελατών σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει τι ακριβώς θέλει ο πελάτης, χρησιμοποιώντας αυτήν την ευφυΐα για να λάβει υπόψη σύνθετες παραγγελίες και ειδικά αιτήματα.

Σύμφωνα με τα McDonald’s, αυτά τα μηχανήματα υποτίθεται ότι ωφελούν τόσο τους πελάτες όσο και τους εργαζόμενους.

Αυτό το καλοκαίρι, η McDonald’s δοκίμασε την τεχνολογία σε μερικά εστιατόρια στο Σικάγο“, ανέφερε το CNBC τον Οκτώβριο του 2021. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της McDonald’s, Chris Kempczinski είπε ότι η δοκιμή έδειξε “ουσιαστικά οφέλη” για πελάτες και υπαλλήλους.

Πώς λειτουργούν όμως αυτά τα μηχανήματα στον πραγματικό κόσμο; Σύμφωνα με ένα viral TikTok από τον χρήστη Dal (@that_usa_guy), υπάρχουν ακόμα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Δείτε ακόμα: Υπόθεση ice cream machine hackers: Η Kytch μηνύει την McDonald’s!

AI

Σε ένα βίντεο με περισσότερες από 271.000 προβολές, ο Dal δείχνει μια παραγγελία που έκανε χρησιμοποιώντας μια από τις μηχανές AI για δύο χωνάκια παγωτού. Το βίντεο δείχνει ότι το AI επέλεξε να προσθέσει μπέικον στα χωνάκια του, κάτι που δεν ζήτησε. Μετά από μια παρατεταμένη αλληλεπίδραση, ένας υπάλληλος παρενέβη και πήρε σωστά την παραγγελία.

Ο Dal αργότερα επισκέφτηκε ξανά μια μηχανή AI της McDonald’s, σύμφωνα με ένα άλλο βίντεο που δημοσίευσε. Το μηχάνημα μπέρδεψε την παραγγελία του για δεύτερη φορά, αποτυγχάνοντας να αναγνωρίσει ότι θέλει ένα Mountain Dew με το γεύμα του. Ο Dal δεν ήταν και πάλι σε θέση να διορθώσει το σφάλμα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το AI, με αποτέλεσμα άλλος υπάλληλος να αναλάβει τη διαδικασία παραγγελίας.

Στην αρχή, ορισμένοι χρήστες ήταν επικριτικοί σχετικά με τον τρόπο παραγγελίας του Dal.

Δείτε επίσης: Το McDonald’s διαρρέει τα credentials της database Monopoly VIP

«Απογοητεύτηκα περισσότερο από τον χρήστη παρά από το ρομπότ. Πες πιο καθαρές εντολές την επόμενη φορά», έγραψε ένας χρήστης.

«Άνθρωποι προσπαθούν να παραγγείλουν με τον ίδιο τρόπο που η γιαγιά μου χρησιμοποιεί το Google», πρόσθεσε ένας άλλος.

Ωστόσο, άλλοι επεσήμαναν ότι ένας υπάλληλος πιθανότατα θα μπορούσε να είχε χειριστεί σωστά την παραγγελία.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS