Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι το Apple Watch πέτυχε το υψηλότερο της ρεκόρ σε «ποσοστό προσάρτησης» δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών iPhone που έχουν και ενεργό smartwatch.
Δείτε επίσης: iPhone 14 Plus: Οι πωλήσεις είναι πιο χαμηλές από αυτές που περίμενε η Apple
Το Apple Watch έχει κυριαρχήσει επανειλημμένα σε ολόκληρη τη βιομηχανία έξυπνων ρολογιών, έχοντας ξεπεράσει τους 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Τώρα, ενώ το Apple Watch έχει δει πολλές διακυμάνσεις ανά τρίμηνο, η Counterpoint Research λέει ότι το εξαμηνιαίο αποτέλεσμά του για το 1ο εξάμηνο του 2022 στη Βόρεια Αμερική είναι το υψηλότερο ποσοστό προσάρτησης που έγινε ποτέ. Αυτό είναι το ποσοστό των χρηστών iPhone που έχουν συνδεδεμένο Apple Watch.
Η Κίνα Σχεδιάζει Αποστολή στον Άρη για Εύρεση Ζωής
Χάκερ παραβιάζουν Webcam χωρίς να φαίνονται ενεργοποιημένες
Επαναστατική Τεχνική Ρομποτικής Μεταμόσχευσης Πνευμόνων
Δείτε επίσης: Βραζιλία: Τεράστιο πρόστιμο στην Apple επειδή πουλά ακόμα iPhone χωρίς φορτιστή
«Το Apple Watch έφτασε στο υψηλότερο ποσοστό προσάρτησής του το πρώτο εξάμηνο στη Βόρεια Αμερική, φτάνοντας το 30%, από 10% το 2015», δήλωσε στο AppleInsider εκπρόσωπος της Counterpoint. «Τα έσοδα από το Apple Watch σε σύγκριση με τα έσοδα από το iPhone στη Βόρεια Αμερική έχουν επίσης αυξηθεί καθώς το Apple Watch γίνεται πιο δημοφιλές».
Ενώ το ποσοστό του πρώτου εξαμήνου είναι 30%, η πλήρης έκθεση της Counterpoint δείχνει μεγαλύτερη διακύμανση στην τριμηνιαία ανάλυση. Για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το ποσοστό επισύναψης του Apple Watch ήταν 29% — ενώ για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 36%.
Πίσω στο 4ο τρίμηνο του 2020, η Counterpoint λέει ότι έφτασε το ποσοστό επισύναψης έως και 40% για το τρίμηνο. Ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της Apple, η Samsung, στο 3ο τρίμηνο του 2021 είχε ποσοστό 14%, αλλά το τρέχον τρίμηνο είναι σε ποσοστό 9%.
Το ποσοστό προσάρτησης κυμαίνεται κατά τη διάρκεια του έτους καθώς, για παράδειγμα, κυκλοφορούν νέα iPhone και οι αγοραστές ενδέχεται να μην επιλέξουν αμέσως να αγοράσουν και ένα Apple Watch.
Δείτε επίσης: Η Apple συζητά για την προβολή διαφημίσεων σε Apple TV+ shows
«Ενώ η Apple κερδίζει ελάχιστους πελάτες από το οικοσύστημα Android κάθε χρόνο, οι βασικές αγορές smartphone της έχουν φτάσει ή είναι σχεδόν σε κορεσμό», λέει η Counterpoint Research. «Αυτό τοποθετεί το Apple Watch στο επίκεντρο της στρατηγικής hardware της Apple, καθώς η εταιρεία αναζητά αύξηση εσόδων κορυφαίας γραμμής».
Πηγή πληροφοριών: appleinsider.com