Ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας ανάπτυξης του TikTok οφείλεται στα viral hook του: συναρπαστικά βίντεο με χιλιάδες ή εκατομμύρια προβολές στο TikTok παρακολουθούνται και κοινοποιούνται χιλιάδες ή εκατομμύρια φορές. Τώρα, καθώς το TikTok εργάζεται για να επεκτείνει τη διαφημιστική του δραστηριότητα και να φέρει περισσότερους χρήστες στην εφαρμογή του, κλίνει σε αυτήν την εμπειρία τρίτου μέρους με την κυκλοφορία μιας νέας δυνατότητας που ονομάζεται Profile Kit, η οποία δίνει στους δημιουργούς τη δυνατότητα να εμφανίζουν έξι βίντεο σε άλλο ιστότοπο. Η λειτουργία φαίνεται να είναι προσαρμοσμένη στις αρχικές σελίδες των δημιουργών, οι οποίες σήμερα έχουν τη μορφή link-in-bio landing pages, όπου οι δημιουργοί συγκεντρώνουν links προς όλα τα social media account τους. Σίγουρα, το Profile Kit κυκλοφορεί με μία πλατφόρμα link-in-bio, συγκεκριμένα, το Linktree.
Δείτε επίσης: Influencer αποκαλύπτει το εισόδημά της από TikTok και Facebook
Το Profile Kit θα βρίσκεται στην πύλη προγραμματιστών του TikTok, όπου το TikTok παρέχει και εργαλεία για τη δημιουργία συνδέσεων που βασίζονται στο TikTok, τη δημιουργία αυτόματων εισαγωγών βίντεο, τη δημιουργία εφαρμογών που βασίζονται στο TikTok, την ενσωμάτωση εμπειριών μέσω API και πολλά άλλα. Η προσθήκη του Profile Kit δείχνει την στρατηγική του TikTok: αξιοποιεί την ανάπτυξή του για να επεκτείνει το ευρύτερο οικοσύστημά του και την ορατότητά του στον ευρύτερο ιστό.
Δείτε επίσης: TikTok update: Φέρνει νέα εργαλεία για επεξεργασία βίντεο
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Δείτε επίσης: Ψυχική υγεία: Μπορώ να εμπιστευτώ τις συμβουλές σε TikTok και Instagram;
Συγκεκριμένα, το Profile Kit δεν ανακοινώνεται σε εκδήλωση προγραμματιστών, αλλά ως μέρος του TikTok World, του brand και των συνεργατών ψυχαγωγίας της εταιρείας, όπου ανακοινώνει ενημερώσεις που σχετίζονται με τη διαφήμιση, όπως μια νέα εστιασμένη προβολή στις διαφημίσεις, όπου τα brands πληρώνουν μόνο εάν ένας χρήστης έχει παρακολουθήσει μια διαφήμιση για τουλάχιστον 6 δευτερόλεπτα ή έχει αλληλεπιδράσει εντός των πρώτων 6 δευτερολέπτων.
Το TikTok κατέχει επί του παρόντος τον τίτλο της εφαρμογής με τις υψηλότερες εισπράξεις στο Q3, και αυτές οι νέες εισβολές με διαφημίσεις θα το ενισχύσουν περαιτέρω.
Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com