Μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα, οι αγοραστές στον ιστότοπο της Dell που αναζητούσαν νέο laptop μπορούσαν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας τα credentials τους στο Facebook – Login with Facebook – για να αποφύγουν τη δημιουργία νέου ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης. Αυτή η επιλογή φαίνεται πως έχει εξαφανιστεί.
Δείτε επίσης: Το Facebook τον Οκτώβριο κλείνει την αυτόνομη εφαρμογή Gaming
Η Dell δεν είναι μόνη. Άλλες μεγάλα brands, όπως οι Best Buy, Ford Motor, Pottery Barn, Nike, Patagonia, Match και Twitch, έχουν αφαιρέσει τη δυνατότητα σύνδεσης με Facebook credentials.
Ο Jen Felch, επικεφαλής ψηφιακός και επικεφαλής πληροφοριών της Dell, είπε ότι οι άνθρωποι σταμάτησαν να χρησιμοποιούν τα login με social media, για λόγους που περιλαμβάνουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια, το απόρρητο και την κοινή χρήση δεδομένων.
Τα μελλοντικά VR headsets θα διαθέτουν ολογραφικούς φακούς
Πώς να εντοπίσετε AI video call scams & Τρόποι προστασίας
Τάφος στην Αίγυπτο περιέχει σπάνια οικογενειακά κοσμήματα
Η εξαφάνιση της σύνδεσης με Facebook credentials είναι το πιο πρόσφατο σημάδι της φθίνουσας επιρροής του Facebook στο διαδίκτυο μετά από μια δεκαετία θεαματικής ανάπτυξης.
Τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο αναμένεται να μειωθούν για δεύτερη συνεχόμενη περίοδο. Στα τέλη του περασμένου έτους, το Facebook άλλαξε το όνομά του σε Meta, αντικατοπτρίζοντας μια προσπάθεια να απομακρύνει την εταιρεία από τα social media και να κατευθυνθεί προς ένα metaverse, όπου οι άνθρωποι εργάζονται, παίζουν και μαθαίνουν σε έναν εικονικό κόσμο. Η Meta είπε τον Ιούλιο ότι οι χρήστες VR θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε headsets χωρίς τα Facebook credentials τους.
Δείτε επίσης: Meta: Μπορείτε να δημοσιεύετε τα NFTs σας σε Facebook και Instagram
Εκπρόσωποι από τη Ford, την Patagonia και το Twitch αρνήθηκαν να σχολιάσουν γιατί αφαίρεσαν το κουμπί Login with Facebook.
Ο Rakesh Soni, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακής ταυτότητας LoginRadius, είπε ότι πολλές εταιρείες θεωρούσαν κάποτε τις συνδέσεις κοινωνικής δικτύωσης μια εύχρηστη μέθοδο για την ασφαλή πρόσβαση των καταναλωτών στους ιστότοπούς τους χωρίς να χρειάζεται να ορίσουν δεκάδες ονόματα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης.
Δείτε επίσης: Facebook: Περίεργο bug εμφανίζει παράξενα posts στο news feed
Υποτίθεται ότι ήταν μια συνθήκη κατά την οποία κέρδιζαν όλοι – διαδικτυακές επιχειρήσεις, Big Tech εταιρείες και διαφημιστές – αλλά φαίνεται πως οι χρήστες λαμβάνουν πιο σοβαρά υπόψιν την ασφάλεια τους.
Πηγή πληροφοριών: cnbc.com