Η κυβέρνηση της Γαλλίας αυξάνει το μέγεθος της επιδότησης σε άτομα που ανταλλάσουν το αυτοκίνητο τους με ηλεκτρικό ποδήλατο (e-bike).
Η Γαλλία θα σας πληρώσει τώρα 4.000 ευρώ (σχεδόν 4.000 δολάρια ΗΠΑ) για να ανταλλάξετε το παλιό σας ρυπογόνο αυτοκίνητο με ένα καθαρότερο, πιο αποτελεσματικό και πιο κατάλληλο για την πόλη ηλεκτρικό ποδήλατο. Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική αύξηση στα κίνητρα που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση των γαλλικών πόλεων.
Τα ποδήλατα με πεντάλ περιλαμβάνονται επίσης στο γενναιόδωρο πακέτο επιδοτήσεων, αν και τα ηλεκτρονικά ποδήλατα συμβάλλουν σε ένα από τα μεγαλύτερα άλματα στην ποδηλασία που έγινε ποτέ σε όλη την Ευρώπη και σε μεγάλο μέρος του κόσμου.
Όπως αναφέρει η The Times, το πλήρες κίνητρο των 4.000 ευρώ απονέμεται σε όσους ανήκουν σε χαμηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια που ζουν σε αστικές ζώνες με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Οι πιο εύποροι μετατροπείς δίτροχων θα λάβουν μειωμένη επιδότηση ανάλογη με το επίπεδο εισοδήματός τους. Για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα νέο e-bike αλλά δεν είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν το ρυπογόνο αυτοκίνητό τους, είναι διαθέσιμη επιδότηση έως και 400 ευρώ.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Ορισμένες πόλεις έχουν ακόμη πιο γενναιόδωρες επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ποδήλατα. Το Socialist-Green council του Παρισιού προσφέρει έως και 500 ευρώ για την αγορά ενός e-bike ή ενός πτυσσόμενου ποδηλάτου με πεντάλ.
Η Γαλλία εργάζεται σκληρά για να ωθήσει τους οδηγούς αστικών περιοχών από τα αυτοκίνητα προς μικρότερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον μορφές μεταφοράς. Σε μεγάλες πόλεις όπως το Παρίσι, η μείωση της κυκλοφορίας από τη μετάβαση σε ποδήλατα και σκούτερ είναι ίσως εξίσου σημαντική με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις για πολλούς κατοίκους.
Καλύφθηκε πρόσφατα από το electrek.co η περίπτωση μιας εταιρείας ηλεκτρικών ποδηλάτων που μεταφέρεται από φορτηγά σε cargo e-bike για να αυξήσει τον αριθμό των ηλεκτρικών ποδηλάτων που θα μπορούσε να παραδίδει κάθε μέρα. Τα φορτηγά παράδοσης της εταιρείας ήταν απλά πολύ αργοκίνητα για το μποτιλιάρισμα στους δρόμους στο Παρίσι και η μετάβαση σε e-bike θα βοηθήσει να αυξηθούν οι παραδόσεις χρησιμοποιώντας μικρότερα, ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά οχήματα.
Δείτε επίσης: Ερευνητές τράβηξαν αλλόκοτα πλάνα από δελφίνια του U.S. Navy
Σε μια πόλη, η δήμαρχος Anne Hidalgo έχει υιοθετήσει μια επιθετική προσέγγιση για να κάνει την πόλη πιο φιλική προς τους ποδηλάτες, τους πεζούς και βασικά κάθε μορφή εναλλακτικής μεταφοράς.
Είναι μια κίνηση που γίνεται πιο κοινή σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, καθώς οι κάτοικοι απαιτούν πιο προσιτό αστικό σχεδιασμό.
Η ιδέα των «περπατητών» πόλεων που έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν προτεραιότητα στην κινητικότητα των ανθρώπων έναντι των αυτοκινήτων έχει οδηγήσει σε εκκλήσεις για αλλαγές σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό σημαίνει επανατοποθέτηση των λωρίδων αυτοκινήτων και της στάθμευσης στο δρόμο σε αποκλειστικές λωρίδες για δημόσια μέσα μεταφοράς ή ποδηλατόδρομους, καθώς και επέκταση πεζοδρομίων και πεζόδρομων.
Πολλές πόλεις απαγορεύουν τα αυτοκίνητα σε κεντρικές περιοχές ή καθιερώνουν τιμολόγηση συμφόρησης για να αποθαρρύνουν την οδήγηση στις πιο πολυσύχναστες αστικές περιοχές.
Η Ευρώπη έχει επίσης πρωτοστατήσει στα κίνητρα που χορηγούνται από την κυβέρνηση για τους μετακινούμενους έτσι ώστε να στραφούν σε δίτροχα οχήματα και να αποδυναμωθεί ο ρόλος των αυτοκινήτων στις πόλεις. Ορισμένες χώρες έχουν αρχίσει να προσφέρουν φορολογικά κίνητρα που ουσιαστικά πληρώνουν τους πολίτες να πηγαίνουν με το ποδήλατο στη δουλειά αντί να χρησιμοποιούν αυτοκίνητο.
Δείτε επίσης: Arrival: Διακόπτει τα έργα ηλεκτρικών λεωφορείων και αυτοκινήτων
Το Βέλγιο έγινε πρόσφατα πρωτοσέλιδο όταν αύξησε το κίνητρό του για την χρήση ποδηλάτου μέχρι την δουλειά στα 0,25 ευρώ ανά χιλιόμετρο (περίπου 0,45 δολάρια ΗΠΑ ανά μίλι), σύμφωνα με την Light Electric Vehicle Association.
Αλλά το Βέλγιο δεν είναι το μόνο που προσφέρει μετρητά σε αντάλλαγμα με το πετάλι μέχρι την δουλειά. Η Ολλανδία προσφέρει σχεδόν το ίδιο, και το Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρει ακόμη περισσότερα. Ένα επίδομα χιλιομέτρων περίπου 0,26 δολάρια ανά μίλι είναι διαθέσιμο σε Βρετανούς ποδηλάτες που χρησιμοποιούν τα ποδήλατά τους για να μετακινηθούν στην εργασία τους, σύμφωνα με το World Economic Forum.
Το Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα lease-to-own που ανταμείβει τους ποδηλάτες με ποδήλατα και ποδηλατικό εξοπλισμό σε έκπτωση.
Πηγή: electrek.co