Μετά τη συρρίκνωση των εσόδων της Meta για πρώτη φορά στην ιστορία της, η εταιρεία φέρεται να είπε στους εκδότες ότι δεν θα πληρώνει πλέον για περιεχόμενο που προβάλλεται στο News Tab του Facebook. “Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έρχονται στο Facebook για ειδήσεις και ως επιχείρηση δεν έχει νόημα να υπερεπενδύουμε σε τομείς που δεν ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των χρηστών”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος σε μια δήλωση.
Δείτε επίσης: Η Meta αναφέρει μείωση εσόδων τριμήνου για πρώτη φορά
Η Meta ξόδεψε περίπου 105 εκατομμύρια δολάρια σε τέτοιες συμφωνίες, πληρώνοντας 20 εκατομμύρια δολάρια στους New York Times, 10 εκατομμύρια δολάρια στη Wall Street Journal και 3 εκατομμύρια δολάρια στο CNN. Το Facebook έκλεισε τις συμφωνίες το 2019 καθώς αύξησε τις επενδύσεις του σε ειδήσεις και προσέλαβε ακόμη και δημοσιογράφους για να κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στην καρτέλα ειδήσεων.
Δείτε επίσης: Meta: Η τιμή του Quest 2 VR headset αυξάνεται κατά $ 100
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Το Facebook υποσχέθηκε να πληρώσει συνεργαζόμενα sites, συμπεριλαμβανομένων των The Guardian και The Economist για ειδήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, όταν κυκλοφόρησε την καρτέλα News στα τέλη του 2020. Λίγο αργότερα, υπέγραψε συμφωνία με την News Corp του Rupert Murdoch για να πληρώσει για περιεχόμενο στην Αυστραλία, αφού το αυστραλιανό κοινοβούλιο ψήφισε νόμο που απαιτεί από τις Facebook και Google να το κάνουν.
Δείτε επίσης: Η Meta σταματά τη λειτουργία του πορτοφολίου πληρωμών crypto Novi
Η Wall Street Journal ανέφερε στο παρελθόν ότι η άνοδος των κανονισμών που ανάγκασαν το Facebook και άλλους γίγαντες του Διαδικτύου να πληρώνουν για ειδήσεις δημιούργησε προβλήματα στις εταιρείες και φαίνεται πως το paid news push ήταν ένα «πείραμα που τελικά δεν απέδωσε».
Πηγή πληροφοριών: engadget.com