ΑρχικήyoutubeΚίνα Sky Eye: Εντόπισε σημάδια που σχετίζονται με εξωγήινους;

Κίνα Sky Eye: Εντόπισε σημάδια που σχετίζονται με εξωγήινους;

Σύμφωνα με αναφορές που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες, η Κίνα λέει ότι το γιγάντιο τηλεσκόπιό της Sky Eye ή FAST radio telescope μπορεί να εντόπισε σημάδια που σχετίζονται με εξωγήινους πολιτισμούς. Η είδηση κυκλοφόρησε αρχικά στην κινεζική εφημερίδα Science and Technology Daily, η οποία στη συνέχεια φάνηκε να διέγραψε την αναφορά και τις δημοσιεύσεις σχετικά με την ανακάλυψη.

Δείτε επίσης: Η SpaceX λαμβάνει περιβαλλοντική έγκριση για τον πύραυλο Starship

Κίνα Sky Eye: Εντόπισε σημάδια που σχετίζονται με εξωγήινους;

Λέγεται ότι τα ηλεκτρομαγνητικά σήματα που ανιχνεύθηκαν από το τηλεσκόπιο Sky Eye διαφέρουν από σήματα που έχουν καταγραφεί στο παρελθόν και η επιστημονική ομάδα τα διερευνά περαιτέρω. Αυτό τουλάχιστον ανέφερε η αρχική έκθεση επικαλούμενη τον Zhang Tonjie, επικεφαλής επιστήμονα μιας ομάδας που αναζητά εξωγήινους πολιτισμούς και έχει δημιουργηθεί από το Beijing Normal University, το Εθνικό Αστρονομικό Παρατηρητήριο της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών και το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Berkeley.

Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί η έκθεση αφαιρέθηκε από τον ιστότοπο της Science and Technology Daily, που είναι η επίσημη εφημερίδα του υπουργείου Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κίνας. Ωστόσο, η είδηση έχει κυκλοφορήσει σε πολλές πλατφόρμες social media και σε άλλα sites.

Δείτε επίσης: Europa Clipper: Δείτε το διαστημόπλοιο που θα αναζητήσει εξωγήινη ζωή

Τον Σεπτέμβριο του 2020, το τηλεσκόπιο Sky Eye, το οποίο βρίσκεται στη νοτιοδυτική επαρχία Guizhou της Κίνας και έχει διάμετρο 500 μέτρων (1.640 πόδια), ξεκίνησε επίσημα μια έρευνα για την αναζήτηση εξωγήινης ζωής. Η ομάδα εντόπισε δύο σετ ύποπτων σημάτων το 2020 κατά την επεξεργασία δεδομένων που συλλέχθηκαν το 2019 και βρήκε ένα άλλο ύποπτο σήμα το 2022 από δεδομένα παρατήρησης εξωπλανητών, σύμφωνα με την έκθεση.

Το Sky Eye της Κίνας είναι εξαιρετικά ευαίσθητο στην ανίχνευση σημάτων χαμηλής συχνότητας και παίζει κρίσιμο ρόλο στην αναζήτηση εξωγήινων, φέρεται να είπε ο επικεφαλής επιστήμονας.

Ωστόσο, ο ειδικός είπε ακόμα ότι αυτά τα περίεργα σήματα θα μπορούσαν να είναι κάποιου είδους ραδιοπαρεμβολές. Επομένως απαιτείται περαιτέρω έρευνα από την επιστημονική ομάδα.

Δείτε επίσης: James Webb Telescope NASA: Χτυπήθηκε από μικρομετεωρίτη

Κίνα Sky Eye εξωγήινους

Λίγα λόγια για το τηλεσκόπιο που αναζητά σήματα από εξωγήινους

Το τηλεσκόπιο προτάθηκε για πρώτη φορά το 1994. Το έργο εγκρίθηκε από την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC) τον Ιούλιο του 2007. Ένα χωριό 65 ατόμων μεταφέρθηκε από την κοιλάδα για να δημιουργηθεί χώρος για το Sky Eye και άλλα 9.110 άτομα που ζούσαν σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων από το τηλεσκόπιο μεταφέρθηκαν για να μην προκαλούν παρεμβολές. Η κινεζική κυβέρνηση δαπάνησε περίπου 269 εκατομμύρια δολάρια για τη μετεγκατάσταση των κατοίκων της περιοχής, ενώ η κατασκευή του ίδιου του τηλεσκοπίου κόστισε 180 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Η κατασκευή ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2011 και το τελευταίο πάνελ εγκαταστάθηκε το 2016.

Πηγή: indianexpress.com