Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Διαδραστική διαφήμιση διακρίνει το φύλο των περαστικών και προβάλλεται μόνο σε γυναίκες!

Ένα νέο είδος εξωτερικής διαδραστικής διαφήμισης δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή στην πολυσύχναστη Oxford Street του Λονδίνου. Κάνοντας χρήση high-definiton κάμερας, το σύστημα σκανάρει τα πρόσωπα των περαστικών, αναγνωρίζει το φύλο τους με ακρίβεια 90% και στη προβάλει το κυρίως περιεχόμενο της διαφήμισης μόνο στις γυναίκες!

Η όλη ιδέα είναι πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Plan UK που βοηθά παιδιά σε χώρες του τρίτου κόσμου. Οι γυναίκες περαστικοί έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν<…>

ένα σύντομο video 40” στα πλαίσια της καμπάνιας ‘Because I’m a Girl’ που προασπίζεται τα δικαιώματα των γυναικών στην εκπαίδευση στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Από την άλλη, σε περίπτωση που το σύστημα σκανάρει το πρόσωπο κάποιου άντρα, τον οδηγεί στην ιστοσελίδα του Plan UK. Σκοπός της διαφήμισης είναι να δώσει στους άντρες “μια ιδέα του πώς είναι να μη σου παρέχονται βασικές επιλογές”. Η καμπάνια θα συνεχιστεί για τις επόμενες δύο εβδομάδες με στόχο τη συγκέντρωση £250.000 από δωρεές.

Πηγή: techgear.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *