Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Starbucks, Howard Schultz και ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ Brady Brewer, ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι η εταιρεία θα προσθέσει «νέες ψηφιακές έννοιες, που θα έχουν να κάνουν με το metaverse». Ο Brewer εξήγησε περισσότερα λέγοντας: «Φανταστείτε να αγοράζετε ένα νέο ψηφιακό συλλεκτικό υλικό (NFT) από τα Starbucks, το οποίο χρησιμεύει επίσης ως πάσο πρόσβασης σε μια παγκόσμια κοινότητα των Starbucks, μια κοινότητα με ελκυστικές εμπειρίες περιεχομένου και συνεργασία, με επίκεντρο τον καφέ».
Δείτε επίσης: Starbucks: Το Facebook ανησυχεί ότι θα διαγράψει την σελίδα του
Το σχέδιο θα κυκλοφορήσει ως ένα είδος προγράμματος επιβράβευσης ψηφιακών συλλεκτικών ειδών που θα υποστηρίζεται από τον πιο δημοφιλή όρο του περασμένου έτους, τα NFTs. Ένα απροσδιόριστο σύνολο αποκλειστικών προνομίων υποτίθεται ότι προσθέτει στην αξία που προσφέρει αυτή τη στιγμή η Starbucks, που έχει καταστήματα σχεδόν παντού.
Ποιες θα είναι όμως οι εμπειρίες και τα προνόμια και γιατί απαιτείται τεχνολογία blockchain για την εφαρμογή τους; Τα στελέχη των Starbucks εξετάζουν το ιστορικό της εταιρείας, η οποία υπήρξε πρωτοπόρος στην ανάπτυξη πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου και Wi-Fi και υπολογίζουν ότι τα πράγματα θα λειτουργήσουν με παρόμοιο τρόπο και εδώ, με μια αξιοσημείωτη προσθήκη στα κέρδη της.
Δείτε ακόμα: Mark Zuckerberg: Τα NFT έρχονται σύντομα στο Instagram
5 βασικές συμβουλές ασφαλείας για τους gamers
NASA: Θέλει να στείλει αστροναύτες στον Άρη έως το 2035
Γιατί αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper;
Η πρώτη αναφορά του Schultz στα NFT, ήρθε κατά τη διάρκεια ενός Open Forum όπου απευθύνθηκε στους υπαλλήλους και παραδέχτηκε ότι η εταιρεία «δεν είχε κάνει αρκετά» για να τους υποστηρίξει και υποσχέθηκε ότι «θα κάνει το καλύτερα για τους συνεργάτες μας». Ως μέρος του αγώνα του ενάντια στα εργατικά συνδικάτα στα οποία αρχίζουν να εντάσσονται ορισμένα καταστήματα, ο Schultz προσπάθησε να συνδεθεί με το πολύ νεότερο πλήθος εργαζομένων, ρωτώντας το σχετικά με τις επενδύσεις τους.
Μέχρι στιγμής η εταιρεία δεν γνωρίζει ποια blockchain μπορεί να χρησιμοποιήσει ή αν θα χρησιμοποιήσει περισσότερα από ένα, αλλά είναι βέβαιο ότι όποια προσέγγιση και αν χρησιμοποιεί θα είναι βιώσιμη, ακόμα κι αν οι ερευνητές έχουν πει ότι αυτές οι φιλικές προς το περιβάλλον υποσχέσεις blockchain δεν είναι πάντα επιτυχείς.
Δείτε επίσης: NFTs αξίας 1,7 εκατ. δολαρίων έχουν κλαπεί από χρήστες του OpenSea
Ωστόσο, το μόνο που έχει να κάνει η Starbucks είναι να δημιουργήσει μια απλή εμπειρία χρήσης κρυπτογραφικών πορτοφολιών που λειτουργεί για τα 26,7 εκατομμύρια μέλη του Rewards, να κατορθώσει να προστατεύσει τους λογαριασμούς τους από επιθέσεις phishing και να προστατεύσει τις δικές της διαδικασίες από ελαττώματα έξυπνων συμβολαίων. Αφού το καταφέρουν, μπορούν απλώς να προσθέσουν ψηφιακά tchotchkes με επαληθεύσιμο και αμετάβλητο αρχείο ιδιοκτησίας σε κάθε αγορά, υποθέτοντας ότι αυτό θέλουν πραγματικά οι πελάτες και οι υπάλληλοι της εταιρείας.