ΑρχικήyoutubeΗ NASA "δελεάζει" εξωγήινους με εικόνες γυμνών ανθρώπων!

Η NASA “δελεάζει” εξωγήινους με εικόνες γυμνών ανθρώπων!

Οι επιστήμονες της NASA σχεδιάζουν να στείλουν εικόνες με γυμνούς ανθρώπους στο διάστημα με την ελπίδα να δελεάσουν εξωγήινους και να επιτύχουν μια πιθανή επικοινωνία μαζί τους.

Οι απεικονίσεις θα περιλαμβάνουν, επίσης, μια πρόσκληση για απάντηση, σε περίπτωση που μια ευφυής εξωγήινη φυλή βρει τις εικόνες.

Στην πραγματικότητα, δεν θα σταλούν στο διάστημα κανονικές φωτογραφίες που απεικονίζουν γυμνούς ανθρώπους. Πρόκειται για μια ζωγραφιά/σχέδιο που δείχνει το γυμνό σώμα ενός άνδρα και μιας γυναίκας, ενώ υπάρχει και μια απεικόνιση του DNA.

Δείτε επίσης: Η Κίνα ετοιμάζει σχέδιο για να σώσει τη Γη από τους αστεροειδείς

NASA εξωγήινους εξωγήινοι

Ο άνδρας και η γυναίκα χαμογελούν και χαιρετούν σε μια προσπάθεια να φανούν πιο φιλικοί και φιλόξενοι.

Οι επιστήμονες της NASA αποκάλυψαν την εικόνα σε μια μελέτη που αποτελεί μέρος ενός project με το όνομα “Beacon in the Galaxy” (BITG). Ο κύριος στόχος του BITG project είναι η αποστολή ενός μηνύματος σε εξωγήινους πολιτισμούς, που ίσως βρίσκονται εκεί έξω.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η εικόνα με τους γυμνούς ανθρώπους (άνδρας και γυναίκα) που χαιρετούν, θα μπορούσε να μας βοηθήσει να έρθουμε επιτέλους σε επαφή με εξωγήινους, αν τελικά υπάρχουν.

Δείτε επίσης: Η NASA έστειλε το ολόγραμμα ενός γιατρού στο διαστημικό σταθμό ISS

Μαζί με τις γυμνές φιγούρες και την απεικόνιση του DNA, οι επιστήμονες προσπάθησαν επίσης να απεικονίσουν τη βαρύτητα.

Όλα αυτά συνδυάζονται για να δημιουργηθεί ένα binary-coded μήνυμα που μπορεί να σταλεί στο διάστημα. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ένα τέτοιο μήνυμα είναι πιο πιθανό να γίνει κατανοητό από εξωγήινους.

γυμνούς ανθρώπους διάστημα
NASA διάστημα: Θα στείλει εικόνες με γυμνούς ανθρώπους για να “δελεάσει εξωγήινους”

Οι επιστήμονες εξηγούν στη μελέτη τους: “Η έννοια των μαθηματικών με ανθρώπινους όρους είναι δυνητικά μη αναγνωρίσιμη από την εξωγήινη νοημοσύνη, το binary σύστημα, όμως, είναι πιθανό να κατανοείται από όλους. Το δυαδικό σύστημα είναι η απλούστερη μορφή μαθηματικών καθώς περιλαμβάνει μόνο δύο αντίθετες καταστάσεις: μηδέν και ένα, ναι ή όχι, μαύρο ή άσπρο, μάζα ή κενό χώρο“.

Οι επιστήμονες είπαν ακόμα: “Το προτεινόμενο μήνυμα περιλαμβάνει βασικές έννοιες των μαθηματικών και της φυσικής για την καθιέρωση ενός καθολικού μέσου επικοινωνίας που ακολουθείται από πληροφορίες για τη βιοχημική σύνθεση της ζωής στη Γη, τη θέση του Ηλιακού Συστήματος στον Γαλαξία σε σχέση με γνωστά σφαιρικά σμήνη αστεριών, καθώς και ψηφιακές απεικονίσεις του Ηλιακού Συστήματος και της επιφάνειας της Γης“.

Ωστόσο, η αποστολή εικόνων με γυμνούς ανθρώπους στο διάστημα για επικοινωνία με εξωγήινους είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον κομμάτι, αν και η ιδέα δεν είναι καινούρια. Οι απεικονίσεις που στάλθηκαν στο διάστημα στις αποστολές Pioneer 10 και Pioneer 11 το 1972 και το 1973 αντίστοιχα, περιείχαν επίσης σχέδια με γυμνούς ανθρώπους.

Δείτε επίσης: Τεχνολογία μετατρέπει το θαλασσινό νερό σε πόσιμο με ένα κουμπί

Οι απεικονίσεις, γνωστές ως Pioneer plaques, είναι στερεωμένες στις κεραίες των σκαφών, που εξακολουθούν να ίπτανται μακριά από τη Γη μέχρι σήμερα. Ο ανιχνευτής Pioneer 10 έστειλε το τελευταίο του σήμα στη Γη τον Ιανουάριο του 2003 από απόσταση 7,6 δισεκατομμυρίων μιλίων μακριά – πολύ πέρα ​​από τα όρια του Ηλιακού μας συστήματος.

Οι επιστήμονες προσπαθούν εδώ και χρόνια να έρθουν σε επικοινωνία με εξωγήινους αλλά δεν τα έχουν καταφέρει. Και ενώ πολλοί είναι υπέρ αυτής της επικοινωνίας, υπάρχουν και άλλοι ειδικοί που είναι επιφυλακτικοί, καθώς φοβούνται ότι οι εξωγήινοι, αν υπάρχουν, μπορεί να μην είναι φιλικοί. Επίσης, έχει ειπωθεί ότι ο τρόπος επικοινωνίας είναι πολύ σημαντικός, γιατί υπάρχει πιθανότητα να παρερμηνευθούν οι προσπάθειες προσέγγισης.

Πηγή: www.thesun.co.uk