ΑρχικήΕπιστήμη & ΤεχνολογίαΗ τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εκπαιδευτεί να σκέφτεται ηθικά και να είναι...

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εκπαιδευτεί να σκέφτεται ηθικά και να είναι δημιουργική

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εκπαιδευτεί να σκέφτεται ηθικά και να είναι δημιουργική, ακόμη και να συνθέτει ποιήματα και μουσική, αλλά οι άνθρωποι δεν μπορούν να απομακρυνθούν εντελώς από την εξίσωση, η οποία εξακολουθεί να απαιτεί διαίσθηση και ηθική.

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει γνωρίσει αυξανόμενη υιοθέτηση με τη χρήση της να επεκτείνεται στον εντοπισμό απάτης και ακόμη και στο δημιουργικό πεδίο, το οποίο θεωρείται ότι είναι εγγενώς ανθρώπινο. Οι άνθρωποι, ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν έναν ρόλο να παίξουν σε τομείς που απαιτούν διαίσθηση και ηθική.

Δείτε επίσης: Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Όχι στην μαζική επιτήρηση με τεχνητή νοημοσύνη

Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας φαίνεται σαν οξύμωρος συνδυασμός, αλλά οι διαδικασίες που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη ήδη λειτουργούν σε δραστηριότητες που ευδοκιμούν στη δημιουργικότητα, σύμφωνα με στελέχη της Appier. Με έδρα την Ταϊβάν, ο πωλητής SaaS χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει προϊόντα για ψηφιακούς εμπόρους και επωνυμίες, επεξεργάζοντας σχεδόν 30 δισεκατομμύρια προβλέψεις την ημέρα. Τα εργαλεία του διαφημίζονται για να βοηθήσουν αυτές τις εταιρείες να προσφέρουν πλουσιότερη εμπειρία χρήστη και να εντοπίζουν πελάτες με μακροπρόθεσμη αξία.

Η τεχνητή νοημοσύνη αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται για την υποστήριξη δημιουργικών διαδικασιών, όπως η δημιουργία συνθημάτων μάρκετινγκ, εικόνων και μουσικής με βάση δεδομένες παραμέτρους, δήλωσε ο επικεφαλής επιστήμονας τεχνητής νοημοσύνης του Appier, Sun Min, σε συνέντευξή του στο ZDNet.

Εξήγησε ότι οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ έπρεπε να δουλέψουν σε διάφορες εργασίες για να δημιουργήσουν μια καμπάνια, συμπεριλαμβανομένης της απόφασης για το σλόγκαν που θα χρησιμοποιούσαν, τις εικόνες ή τα βίντεο που αντιπροσωπεύουν το brand ή το προϊόν και το συνολικό θέμα που περιλαμβάνει τα χρώματα και τη μουσική υπόκρουση που θα χρησιμοποιηθεί.

Δείτε επίσης: Τεχνητή Νοημοσύνη (AI): Τί είναι και πόσο έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα;

Εδώ, η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει την ανάγκη για επαναλαμβανόμενα βήματα, είπε ο Sun.

Σημειώνοντας ότι οι περισσότερες καμπάνιες πλέον αποτελούνται από ψηφιακές πλατφόρμες, είπε ότι οι έμποροι θα πειραματιστούν με διαφορετική μουσική και βίντεο, αντί να υιοθετήσουν το ίδιο βίντεο και σλόγκαν σε μια καμπάνια.

Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να λειτουργήσει σε ένα κομμάτι περιεχομένου, δεδομένων των παραμέτρων εντός των οποίων θα μπορούσε να γίνει αυτό, και να δημιουργήσει αυτόματα πολλαπλούς συνδυασμούς διαφορετικού περιεχομένου σε κείμενο, μουσική και βίντεο, με βάση μια ιδέα καμπάνιας.

Στη συνέχεια, αυτά θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν αυτόματα και να δοκιμαστούν σε τμήματα κοινού για να εντοπιστούν εκείνα που συγκέντρωσαν τα πιο θετικά σχόλια. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν οι έμποροι ήταν να διαλέξουν το πιο δημοφιλές περιεχόμενο και να επικεντρώσουν τους πόρους τους για να αξιοποιήσουν περαιτέρω αυτά για την καμπάνια τους.

Πολλές επαναλαμβανόμενες εργασίες θα μπορούσαν να μειωθούν, επομένως, επιτρέποντας στους ανθρώπους να είναι πιο δημιουργικοί στη διαδικασία, είπε ο Sun. Όμως οι άνθρωποι ήταν αυτοί που τελικά θα επέλεγαν τις καλύτερες πέντε από τις 100 που δημιουργούνται από το σύστημα AI, είπε.

Τεχνητή νοημοσύνη (AI)-κυβερνοασφάλεια

Ζήτημα ηθικής στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Επίσης, οι άνθρωποι είναι απαραίτητοι στο κομμάτι της ηθικής στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως στην επιβολή του νόμου.

Κατά τη λήψη μιας απόφασης, οι άνθρωποι θα εξετάσουν τα ήθη πίσω από αυτήν, δήλωσε ο David Hardoon, διευθύνων σύμβουλος της Aboitiz Data Innovation (ADI), του κλάδου επιστήμης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης με έδρα τη Σιγκαπούρη του φιλιππινέζικου όμιλου ετερογενών δραστηριοτήτων, του Aboitiz Group. Είναι επίσης υπεύθυνος δεδομένων και AI για την UnionBank Philippines.

Σχολιάζοντας γιατί η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να εφαρμόζεται με προσοχή σε ορισμένους τομείς όπως η επιβολή του νόμου, τόνισε την ανάγκη να διασφαλιστεί ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αναπτυχθεί με ισχυρό τρόπο. Αυτό επί του παρόντος δεν ισχύει, είπε, δείχνοντας τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην αναγνώριση προσώπου.

Ο Hardoon υπογράμμισε την ανάγκη για κανονισμούς και εξισορρόπηση αυτών, ώστε η καινοτομία να συνεχίσει να ευδοκιμεί στον κλάδο.

«Δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσετε στη λήψη των αποφάσεών σας ή ότι δεν μπορείτε να την εφαρμόσετε», είπε στο ZDNet. Επεσήμανε τη σημασία της δημιουργίας τριών βασικών συνιστωσών –δηλαδή των δεδομένων, του αλγόριθμου της τεχνητής νοημοσύνης και της λειτουργικότητας — στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης.

Δείτε επίσης: Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί μια μέρα να χρησιμοποιηθεί εναντίον μας

Όσον αφορά τα δεδομένα, για παράδειγμα, πρέπει να υπάρχουν διαδικασίες γύρω από βασικούς τομείς όπως η διακυβέρνηση δεδομένων, η διαχείριση κινδύνων και ο ποιοτικός έλεγχος, σημείωσε. Ταυτόχρονα, οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης θα πρέπει να είναι ισχυροί και ανεκτικοί σε κινδύνους, ενώ τα συστήματα και τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικά σε όλους τους τομείς που έχουν αναπτυχθεί, όπως οι μειονοτικές ομάδες στη χρήση της αναγνώρισης προσώπου.

Η αντιμετώπιση ορισμένων από αυτές τις βασικές προκλήσεις σήμαινε ότι το ανθρώπινο συστατικό δεν μπορούσε να αφαιρεθεί εντελώς, είπε.

Πηγή πληροφοριών: zdnet.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS