Το TikTok συνεργάζεται με τη Virtual Dining Concepts (VDC), για να λανσάρει το TikTok Kitchens, μια υπηρεσία delivery που θα προετοιμάζει μερικές από τις πιο μοντέρνες συνταγές της εφαρμογής, όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg. Η TikTok και η VDC θα ανοίξουν περίπου 300 τοποθεσίες στις ΗΠΑ για να ξεκινήσουν, αλλά σχεδιάζουν να επεκταθούν σε περίπου 1.000 έως το τέλος του 2022.

Δείτε επίσης: Σχολεία στις ΗΠΑ ακυρώνουν μαθήματα λόγω απειλών στο TikTok
Το TikTok Kitchens θα λειτουργεί από υπάρχοντα εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένων αλυσίδων που ανήκουν στον συνιδρυτή της VDC, Robert Earl, όπως το Buca di Beppo και το Bertucci’s. Όπως σημειώνει η περιγραφή της υπηρεσίας από το VDC, το TikTok Kitchens θα κάνει χρήση μιας υπάρχουσας κουζίνας και των υπαλλήλων ενός εστιατορίου, αλλά θα παρέχει την εκπαίδευση, τη συσκευασία των τροφίμων και τις συνταγές που προέρχονται από το TikTok.
Δείτε ακόμα: TikTok: Δοκιμάζει desktop streaming software που ονομάζεται TikTok Live Studio
Για να διατηρούνται τα πράγματα ενδιαφέροντα, το μενού θα εναλλάσσεται ανά τρίμηνο, δεδομένου του πόσο γρήγορα έρχεται και φεύγει το viral περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Το Bloomberg λέει ότι το μενού θα περιλαμβάνει αρχικά τα viral ζυμαρικά με ψημένη φέτα, η οποία ήταν προφανώς η συνταγή με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google το 2021, οι τηγανητές λωρίδες καλαμποκιού γνωστές ως παϊδάκια καλαμποκιού, τα τραγανά τσιπς ζυμαρικών καλυμμένα με τυρί, καθώς και το smash burger. Οι δημιουργοί που ενέπνευσαν τις συνταγές του μενού θα λάβουν μέρος των εσόδων, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

Δείτε επίσης: TikTok: Παρουσιάζει το Creator Next και νέα features για να κερδίζουν οι creators περισσότερα χρήματα
«Οι δημιουργοί θα λάβουν εύσημα για τα πιάτα του μενού και θα εμφανίζονται σε περίοπτη θέση σε όλη την προώθηση», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου του TikTok, Elena Saavedra. «Για να είμαστε σαφείς, αυτή είναι μια καμπάνια που θα φέρει τα τρόφιμα TikTok στους θαυμαστές, όχι μια επιχείρηση στον κλάδο των εστιατορίων.»
Η VDC έχει ήδη σημειώσει επιτυχία με το MrBeast Burger, μια εικονική κουζίνα που ο εξαιρετικά δημοφιλής YouTuber, MrBeast, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά προς τα τέλη του 2020. Ο MrBeast πούλησε ένα εκατομμύριο μπέργκερ σε μόλις τρεις μήνες και τώρα υπάρχουν 1.500 κουζίνες του σε όλες τις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο.