ΑρχικήUpdatesFacebook: Θέλει να δώσει περισσότερο έλεγχο του περιεχομένου του News Feed στους...

Facebook: Θέλει να δώσει περισσότερο έλεγχο του περιεχομένου του News Feed στους χρήστες

Η μητρική εταιρεία Meta του Facebook, δήλωσε ότι δοκιμάζει νέους τρόπους ώστε οι χρήστες να προσαρμόσουν το περιεχόμενο που βλέπουν στις ειδήσεις τους. Η εταιρεία δήλωσε σε μια ανάρτηση ιστολογίου την Πέμπτη ότι η δοκιμή, διαθέσιμη σε ένα «μικρό ποσοστό» χρηστών για αρχή, θα επιτρέψει στους ανθρώπους να προσαρμόσουν τις προτιμήσεις τους για να αυξήσουν ή να μειώσουν την ποσότητα περιεχομένου που βλέπουν από συγκεκριμένους φίλους, οικογένεια, ομάδες και σελίδες με τις οποίες συνδέονται στην πλατφόρμα.

Facebook

Δείτε επίσης: Facebook: Εξακολουθεί να συλλέγει δεδομένα από παιδιά/εφήβους για ads

Το Facebook έχει τροποποιήσει τον τρόπο με τον οποίο το News Feed παρουσιάζει το περιεχόμενο πολλές φορές τα τελευταία χρόνια και φαίνεται να συνεχίζει να αναθεωρεί σε ποιο περιεχόμενο πρέπει να δοθεί προτεραιότητα και γιατί. Το 2015, είπε ότι άλλαζε τις ροές ειδήσεων για να ευνοήσει το περιεχόμενο από στενούς φίλους σε σχέση με αυτό από επωνυμίες και εκδότες. Το 2016, το Facebook είπε ξανά ότι θα προσαρμόσει τον αλγόριθμό του, ώστε οι αναρτήσεις από φίλους να έχουν προτεραιότητα έναντι των εκδοτών. Στη συνέχεια το 2018, η εταιρεία είπε ότι άλλαζε το News Feed, ώστε οι αναρτήσεις που θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν «back and forth discussion», κάτι που είναι το επιθυμητό για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, να είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται παρά πιο παθητικό περιεχόμενο.

Δείτε ακόμα: Facebook: Διαγράφει διαφημίσεις που στοχεύουν ευαίσθητες ομάδες

News Feed

Το 2020, το Facebook άλλαξε το News Feed για άλλη μια φορά, αυτή τη φορά για να ευνοήσει πιο αξιόπιστες και ποιοτικές πηγές ειδήσεων. Ανέστρεψε αυτή την «ωραιότερη» έκδοση του News Feed τον Δεκέμβριο του 2020 προς απογοήτευση ορισμένων υπαλλήλων του Facebook.

Δείτε επίσης: Facebook Messenger/Instagram: Χρήστες ανέφεραν προβλήματα σύνδεσης

Ο τρόπος με τον οποίο ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ελέγχει το News Feed του ήταν σε μεγάλο βαθμό ένα μυστήριο, αλλά το Facebook δημοσίευσε μια αναφορά τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την οποία θα έδινε στο κοινό κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πώς αποφασίζει ποιο περιεχόμενο αποκρύπτει ή «υποβιβάζει» όπως clickbait και αναρτήσεις από αυτές που παραβιάζουν επανειλημμένα τους κανόνες του.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS