Το Twitter κυκλοφόρησε το νέο συνδρομητικό του προϊόν, Twitter Blue, στις ΗΠΑ αυτή την εβδομάδα, μια υπηρεσία 2,99 $ το μήνα που υπόσχεται να κάνει το Τwitter “πιο προσαρμόσιμο, χωρίς κολλήματα και απλά καλύτερο“.
Δείτε επίσης: Twitter: Οι αλγόριθμοι ενισχύουν την «δεξιά στην πολιτική»
Εξετάζοντας τη λίστα των βελτιώσεων, υπάρχουν δύο διαφορετικές κατηγορίες λειτουργιών: Οι λειτουργίες που ενισχύουν ή υποστηρίζουν τη δημοσιογραφία και τις ειδήσεις και οι λειτουργίες που κάνουν την εφαρμογή Twitter καλύτερη ή αλλιώς πιο εύκολη στη χρήση.
Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος στο Τwitter για να συνειδητοποιήσετε ότι η δυνατότητα γρήγορης διόρθωσης ενός τυπογραφικού λάθους θα ήταν χρήσιμη. Ή ότι η εταιρεία θα πρέπει να κάνει κάτι για να διορθώσει τα threads, τα οποία έχουν γίνει τόσο χαοτικά, ώστε να χρειάζεται μια υπηρεσία τρίτου μέρους, το Thread Reader, για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση.
Δείτε ακόμα: Αναστέλλονται Twitter accounts ομάδας που στόχευε ερευνητές ασφαλείας
Το Europa Clipper της NASA οδεύει στον Δία
Τεράστιος δυνητικά επικίνδυνος αστεροειδής πλησιάζει τη Γη
Apple: Παρακολουθεί παράνομα τους εργαζομένους;
Αλλά αντί να επιλύσει απλώς τα προφανή προβλήματα, το Twitter Blue προσφέρει λειτουργίες όπως ένα κουμπί αναίρεσης για tweets, τη λειτουργία ανάγνωσης για threads ή τη δυνατότητα επεξεργασίας της γραμμής πλοήγησης μόνο σε εκείνους που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτά.
Όπως λέει η ανάρτηση ιστολογίου του Τwitter, ο στόχος του Blue είναι να κάνει το Twitter «καλύτερο». Αλλά περιορίζοντας αυτές τις αλλαγές στους πελάτες που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τα 2,99 $ ανά μήνα, το Twitter επιλέγει να αφήσει το προϊόν του “χειρότερο” για το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του, σε μια προσπάθεια να αποσπάσει επιπλέον χρήματα από το πολύ μικρότερο ποσοστό πελατών που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν.
Δείτε επίσης: Πώς να ελέγξετε ποια δεδομένα έχει για εσάς το Twitter;
Το Twitter έχει ουσιαστικά περάσει χρόνια αφήνοντας ένα μεγάλο μέρος της πλατφόρμας του στάσιμο, με ανεξήγητες αλλαγές όπως η αλλαγή του κουμπιού “μου αρέσει” σε μια καρδιά και ένα αμφιλεγόμενο Tweetdeck beta. Και τώρα που η εταιρεία προσφέρει πράγματα, τα οποία ζητούν οι πελάτες εδώ και χρόνια, χρεώνει τους χρήστες για το προνόμιο αυτό.
Με άλλα λόγια, η διόρθωση των threads του Twitter θα έπρεπε να είναι από προεπιλογή, όχι κάτι που απαιτεί 36 $ ετησίως.