ΑρχικήinetApple: Οι αλλαγές απορρήτου προωθούν τις δικές της διαφημίσεις

Apple: Οι αλλαγές απορρήτου προωθούν τις δικές της διαφημίσεις

Η διαφημιστική δραστηριότητα της Apple, έχει υπερτριπλασιάσει το μερίδιο αγοράς της έξι μήνες αφότου εισήγαγε αλλαγές απορρήτου σε συσκευές iPhone που εμπόδισαν τους ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένου του Facebook, να στοχεύουν με διαφημίσεις τους καταναλωτές της.

Apple

Δείτε επίσης: Η εκδήλωση «Unleashed» της Apple θα γίνει στις 18 Οκτωβρίου

Η εσωτερική επιχείρηση, που ονομάζεται Search Ads, προσφέρει χορηγούμενα slots στο App Store που εμφανίζονται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι χρήστες που αναζητούν για παράδειγμα, το “Snapchat”, ενδέχεται να δουν το TikTok ως το πρώτο αποτέλεσμα στην οθόνη τους.

Η Branch, η οποία μετρά την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ για κινητά, είπε ότι η εσωτερική επιχείρηση της Apple είναι τώρα υπεύθυνη για το 58 % όλων των λήψεων εφαρμογών iPhone που προκύπτουν από κλικ σε μια διαφήμιση. Πριν από ένα χρόνο, το μερίδιό της ήταν μόλις 17 τοις εκατό.

Η αγορά της διαφήμισης εφαρμογών είναι μεγάλη και ταχέως αναπτυσσόμενη. Η AppsFlyer, μια άλλη εταιρεία ανάλυσης, εκτιμά ότι οι δαπάνες μάρκετινγκ για εφαρμογές για κινητά τόσο για iPhone όσο και για τηλέφωνα Android, ήταν 58 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και θα διπλασιαστούν στα 118 δισεκατομμύρια δολάρια το επόμενο έτος.

Εν τω μεταξύ, η Apple είναι πιθανό να κερδίσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια από τη διαφημιστική της δραστηριότητα φέτος και 20 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέσα σε τρία χρόνια, δήλωσαν ερευνητές στο Evercore ISI, οι οποίοι είπαν ότι η ώθηση της Apple για την προστασία της ιδιωτικής ζωής «άλλαξε σημαντικά το τοπίο».

Δείτε ακόμα: Apple: Μειώνει την παραγωγή iPhone λόγω της έλλειψης τσιπ

Η διαφήμιση με την Apple έγινε πιο ελκυστική αφού ο κατασκευαστής iPhone είπε ότι οι χρήστες θα εξαιρεθούν από την παρακολούθηση διαφημίσεων από προεπιλογή, μια κίνηση που άφησε τους ανταγωνιστές όπως το Facebook, τη Google, το Snap, το Yahoo και το Twitter πολύ πίσω, όπως δήλωσε ο Grant Simmons στην εταιρεία ανάλυσης διαφημίσεων Kochava.

αλλαγές απορρήτου

Από τον Απρίλιο, τα δεδομένα σχετικά με τον τρόπο ανταπόκρισης των χρηστών σε διαφημίσεις, τα οποία ήταν κάποτε σε πραγματικό χρόνο και λεπτομερή, καθυστερούν τώρα έως και 72 ώρες και είναι διαθέσιμα μόνο συνολικά. Αντίθετα, η Apple προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες σε όποιον εγγράφεται στην υπηρεσία διαφημίσεών της.

Ορισμένοι διαφημιζόμενοι, απογοητευμένοι από την έλλειψη ορατότητας στα iPhone, ξοδεύουν τώρα περισσότερο από τον προϋπολογισμό τους στην αγορά Android, δήλωσε η Singular, η οποία είπε ότι η διάσπαση των δαπανών που ήταν 50/50 νωρίτερα φέτος, διευρύνθηκε στο 70,3 % στα Android και 29,7 τοις εκατό σε iPhone μέχρι τα τέλη Ιουνίου.

Η εφαρμογή στάθμευσης SpotHero είπε ότι η ακρίβεια με την οποία ήταν δυνατό να επικεντρωθούν οι διαφημίσεις στους χρήστες μέσω της υπηρεσίας διαφήμισης της Apple ήταν σε αντίθεση με τη ρητορική της εταιρείας σχετικά με το απόρρητο.

Δείτε επίσης: Apple zero-day bug: Ενημερώστε άμεσα τα iPhone και iPad σας!

Ο Chris Stevens, επικεφαλής μάρκετινγκ της SpotHero, επεσήμανε το εργαλείο “retargeting”, μια υπηρεσία που προσφέρεται από την Apple για να επιτρέψει στις εταιρείες να ακολουθήσουν τους χρήστες για να επανασυνδεθούν μαζί τους σε μελλοντική ημερομηνία.

Η Apple από τη μεριά της, δήλωσε ότι τα χαρακτηριστικά απορρήτου της έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τους χρήστες. «Οι τεχνολογίες αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να εφαρμόσουν ασφαλείς διαφημιστικές πρακτικές και να προστατεύσουν τους χρήστες – όχι προς όφελος της Apple.»

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS