Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) λέει ότι θα επιβάλει πρόστιμο στις εταιρείες που χρησιμοποιούν ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές για να εξαπατήσουν τους πελάτες τους.
Δείτε επίσης: Κακόβουλο Chrome ad blocker εισάγει διαφημίσεις στο παρασκήνιο
Ο αμερικανικός κυβερνητικός οργανισμός το ανακοίνωσε την Τετάρτη αφού έστειλε επιστολές προειδοποιώντας περισσότερες από 700 κορυφαίες εταιρείες να μην χρησιμοποιούν τέτοιες παράνομες πρακτικές στο online marketing και τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, αφού θα μπορούσαν να δεχτούν αυστηρές κυρώσεις.
Τους ζητήθηκε να διανείμουν την επιστολή και την ειδοποίηση για αδικήματα σε ποινές σε όλες τις θυγατρικές που πωλούν υπηρεσίες και προϊόντα εντός των συνόρων των Ηνωμένων Πολιτειών.
Chatbot ενθάρρυνε έφηβο να σκοτώσει τους γονείς του
RT-G: Ένα... αστυνομικό ρομπότ στην Κίνα!
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Ο πλήρης κατάλογος των εταιρειών που έλαβαν την προειδοποιητική επιστολή της FTC περιλαμβάνει πολλές εταιρείες υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των Adobe, Amazon, Apple, AT&T, BestBuy, Burger King, Chipotle, Dell, eBay, Expedia, Google, KFC, Macy’s, Microsoft, McDonald’s, PayPal , Tesla, Uber, UPS, Valve, Walgreen, Walmart, Wendy ‘, Yelp και πολλές άλλες.
Δείτε επίσης: Η Samsung αφαιρεί τις διαφημίσεις από τα Samsung Pay & Samsung Health
Όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην ειδοποίηση που έλαβαν εκατοντάδες εταιρείες αυτήν την εβδομάδα, οι παράνομες πράξεις και πρακτικές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κυρώσεις είναι οι εξής:
- ψευδή διεκδίκηση έγκρισης από τρίτο μέρος, ψευδή δήλωση ότι ένας επικυρωτής είναι ένας πραγματικός χρήστης, ένας τρέχων χρήστης ή ένας πρόσφατος χρήστης
- ψευδή δήλωση ότι μια έγκριση αντιπροσωπεύει την εμπειρία, τις απόψεις ή τις απόψεις των χρηστών ή των φερόμενων χρηστών
- χρήση επικύρωσης για υποβολή απατηλών απαιτήσεων απόδοσης
- αποτυχία αποκάλυψης μιας απροσδόκητης ουσιαστικής σύνδεσης με έναν επικυρωτή
- και παραπλανητική δήλωση ότι η εμπειρία των επικυρωτών αντιπροσωπεύει την τυπική ή συνηθισμένη εμπειρία των καταναλωτών
Αυτή η προειδοποίηση προκλήθηκε από μια έκρηξη απατηλών εγκρίσεων και κριτικών σε διαδικτυακές αγορές, μια τάση που ενισχύθηκε περαιτέρω τα τελευταία χρόνια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστώντας ολοένα και πιο δύσκολη τη διάκριση μεταξύ διαφημιστικού και αυθεντικού περιεχομένου.
Δείτε επίσης: Facebook: Πώς να βρείτε διαφημίσεις που προβλήθηκαν πρόσφατα
Η FTC εξέδωσε το πρώτο της πρόστιμο σχετικά με εγκρίσεις το 1941 εναντίον της Wilbert W. Haase Co., Inc και την τελευταία το 1984 εναντίον της Cliffdale Assocs., Inc.
Πηγή πληροφοριών: bleepingcomputer.com