ΑρχικήyoutubeHubble: Ανακάλυψε έξι «νεκρούς» γαλαξίες από το πρώιμο σύμπαν

Hubble: Ανακάλυψε έξι «νεκρούς» γαλαξίες από το πρώιμο σύμπαν

Πολλοί πιστεύουν ότι οι μεγάλοι γαλαξίες του πρώιμου σύμπαντος, θα είχαν άφθονα «καύσιμα» για την γέννηση νέων αστεριών, αλλά μια πρόσφατη ανακάλυψη υποδηλώνει ότι αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Οι αστρονόμοι που χρησιμοποιούν το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble και το Atacama Large Millimeter/Submillimeter Array (ALMA), ανακάλυψαν έξι πρώιμους γαλαξίες (περίπου 3 δισεκατομμύρια χρόνια μετά τη Μεγάλη Έκρηξη) που ήταν ασυνήθιστα «νεκροί».

Αυτό σημαίνει ότι δεν είχαν πλέον κρύο υδρογόνο, το οποίο είναι απαραίτητο για το σχηματισμό αστεριών. Αυτή είναι η περίοδος αιχμής για τη γέννηση αστεριών, σύμφωνα με την επικεφαλής ερευνητή Kate Whitaker, οπότε η εξαφάνιση αυτού του υδρογόνου είναι ένα μυστήριο.

Hubble

Δείτε επίσης: Το ραδιοτηλεσκόπιο MeerKAT ανακαλύπτει 1300 νέους γαλαξίες στην δοκιμαστική λειτουργία του

Η ομάδα βρήκε τους γαλαξίες χάρη στον ισχυρό βαρυτικό φακό, χρησιμοποιώντας σμήνη γαλαξιών για να μεγεθύνει το φως από το πρώιμο σύμπαν. Το Hubble εντόπισε πού είχαν σχηματιστεί τα αστέρια στο παρελθόν, ενώ το ALMA εντόπισε κρύα σκόνη (εκεί όπου βρίσκεται το υδρογόνο) για να δείξει πού θα σχηματιζόντουσαν τα αστέρια αν υπήρχαν τα απαραίτητα συστατικά.

Οι γαλαξίες πιστεύεται ότι έχουν επεκταθεί από τότε, αλλά όχι μέσω της δημιουργίας αστέρων. Μάλλον, αναπτύχθηκαν μέσω συγχωνεύσεων με άλλους μικρούς γαλαξίες και αέριο. Οποιοσδήποτε σχηματισμός μετά από αυτό θα είχε περιοριστεί στο μεγαλύτερο μέρος του.

Δείτε ακόμα: NASA James Webb Space Telescope: Εκτόξευση στις 18 Δεκεμβρίου

γαλαξίες

Τα ευρήματα είναι μια απόδειξη της συνδυασμένης ισχύος του Hubble και του ALMA, ενώ δείχνουν επίσης τις δυνατότητες του Hubble δεκαετίες μετά την εκτόξευσή του. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει τους περιορισμούς τόσο της τεχνολογίας όσο και της ανθρώπινης κατανόησης, θέτοντας μια σειρά από νέα ερωτήματα.

Δείτε επίσης: Το τηλεσκόπιο Hubble της NASA εντοπίζει σπάνιο ζευγάρι διπλών κβάζαρ

Η Whitaker σημείωσε ότι οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν γιατί οι γαλαξίες πέθαναν τόσο γρήγορα ή τι συνέβη και διακόπηκε το καύσιμο. Το αέριο θερμάνθηκε, αποβλήθηκε ή απλώς καταναλώθηκε γρήγορα; Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να δώσετε απαντήσεις, εάν οι απαντήσεις είναι ακόμη δυνατές.

Absenta Miahttps://www.secnews.gr