Ομάδες κοινωνικής δικαιοσύνης και πολιτικών δικαιωμάτων, προτρέπουν τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε ένα διεθνές μποϊκοτάζ από τις 10 Νοεμβρίου, για να διαμαρτυρηθούν για την αποτυχία του Facebook να αντιμετωπίσει τον καταστρεπτικό ρόλο που παίζει για την αμερικανική ζωή, από τη θανατηφόρα πανδημία του COVID έως και την επίθεση στο Καπιτώλιο.
Δείτε επίσης: Επίθεση στο Καπιτώλιο: Κατασκοπεία, κλοπή υπολογιστών και δεδομένων
Η Kairos, που διοργανώνει το μποϊκοτάζ, το ονομάζει The Facebook Logout, δήλωσε η ομάδα φυλετικής δικαιοσύνης αποκλειστικά στην USA TODAY.
«Οι άνθρωποι κάνουν αυτήν την πλατφόρμα ισχυρή και χωρίς χρήστες, δεν υπάρχει Facebook», δήλωσε σε συνέντευξή της η Mariana Ruiz Firmat, εκτελεστική διευθύντρια της Kairos.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Ο ιστότοπος του μποϊκοτάζ λέει: “Έχουμε πραγματικά τελειώσει με το Facebook. Έτσι αποσυνδεόμαστε“. Ενθαρρύνει κι άλλους χρήστες να λάβουν τη δέσμευση.
Ένα από τα αιτήματα του μποϊκοτάζ είναι μάλιστα η απομάκρυνση του Mark Zuckerberg από Διευθύνοντας Σύμβουλος.
Το μποϊκοτάζ των καταναλωτών έρχεται καθώς εντείνεται η κριτική και οι σκέψεις και για άλλα μποϊκοτάζ.
Το Facebook προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του μετά τη δημοσίευση μιας έρευνας της Wall Street Journal, η οποία παρουσίασε εσωτερικά έγγραφα για να δείξει ότι η εταιρεία γνώριζε τις βλάβες που προκαλεί, συμπεριλαμβανομένης της ψυχικής υγείας των έφηβων κοριτσιών στο Instagram.
Δείτε ακόμα: Facebook VP: Αμφισβητεί ότι η πλατφόρμα αγνοεί αναφορές για παραπληροφόρηση
Ο Nick Clegg, αντιπρόεδρος του Facebook για τις παγκόσμιες υποθέσεις, καταδίκασε την έρευνα της Journal, απορρίπτοντας τις κατηγορίες ότι τα στελέχη του Facebook αγνόησαν επανειλημμένα τις προειδοποιήσεις σχετικά με τις βλαβερές συνέπειες των προϊόντων και των πολιτικών του.
Άλλα αιτήματα περιλαμβάνουν μια αναθεώρηση των πολιτικών εποπτείας περιεχομένου, των πολιτικών δεδομένων που προστατεύουν το απόρρητο των χρηστών και μια στρατηγική για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης «που δεν δίνει προτεραιότητα στην ουσία του Facebook».
“Αυτά είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, η αρχή ενός μακροχρόνιου αγώνα για να διασφαλιστεί ότι όλες οι πλατφόρμες είναι ένα ασφαλές μέρος για να συγκεντρωθούν και να οργανωθούν οι κοινότητές μας“, δήλωσε η Firmat.
Δείτε επίσης: Το Facebook παραδέχεται ότι το Instagram είναι τοξικό για τους εφήβους
Οι ομάδες που συμμετέχουν στο διεθνές μποϊκοτάζ περιλαμβάνουν τις Action Center on Race and the Economy, Accountable Tech, Daily Kos, Free Press, Media Justice, MoveOn και UltraViolet. Μαζί φτάνουν τα 3,1 εκατομμύρια άτομα.
Στόχος της εκστρατείας είναι να δείξει στους καταναλωτές ότι έχουν τη δύναμη να πιέσουν ακόμα και τις μεγάλες εταιρείες και να διεκδικήσουν δυναμικά τα δικαιώματά τους.