ΑρχικήinetΧρήστες έλαβαν μηνύματα για ληγμένες προ παραγγελίες iPhone 13

Χρήστες έλαβαν μηνύματα για ληγμένες προ παραγγελίες iPhone 13

Ορισμένοι πελάτες της Apple που πέρασαν από τα βήματα προέγκρισης για να αγοράσουν ένα νέο iPhone 13 στον ιστότοπο της εταιρείας ή στην εφαρμογή Apple Store, έλαβαν ένα μήνυμα που έλεγε “Η προ παραγγελία του iPhone σας έχει λήξει“, όταν έλεγχαν τη σελίδα κατάστασης της παραγγελίας τους.

iphone 13

Δείτε επίσης: iPhone 13: Η Apple δεν αντιμετωπίζει τις ανησυχίες για spyware

Οι πελάτες της Apple μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή Apple Store για να κάνουν προ παραγγελία το νέο iPhone 13, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου καταλληλότητας αναβάθμισης.

Η ιδέα είναι ότι μπορούν στη συνέχεια να προ παραγγείλουν τις συσκευές τους με το πάτημα ενός κουμπιού την ημέρα της έναρξης, με την ελπίδα να έχουν τις συσκευές τους πριν από την πρώτη παρτίδα συσκευών που θα πουληθούν σε καταστήματα.

Για μερικούς ωστόσο εμφανίζεται ένα απροσδόκητο μήνυμα όταν οι πελάτες επιστρέφουν στη σελίδα παραγγελιών λογαριασμού τους στον ιστότοπο της Apple ή κοιτάζουν την ενότητα Για εσάς της εφαρμογής Apple Store και πατούν την κάρτα με την ένδειξη “Το iPhone σας είναι έτοιμο για προ παραγγελία στις 9.17.

Δείτε ακόμα: Apple Watch Series 7: Έχει τον ίδιο επεξεργαστή με το Series 6

Στην εφαρμογή, η οθόνη φορτώνεται για μια στιγμή για πρόσβαση σε πληροφορίες προ παραγγελίας πριν εμφανίσει τελικά το μήνυμα “Η προ παραγγελία του iPhone σας έχει λήξει. Μπορείτε να παραγγείλετε το iPhone τώρα. Απλώς επιλέξτε ένα μοντέλο και κάντε μια επιλογή πληρωμής.” Ένας σύνδεσμος Αγορά τώρα συνοδεύει το μήνυμα, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να επαναλάβουν τη διαδικασία “Εξοικονόμηση χρόνου κατά την προ παραγγελία του iPhone“.

προ παραγγελίες

Το ζήτημα, το οποίο προφανώς γνωρίζει η Υποστήριξη της Apple, φαίνεται να οφείλεται σε πρόβλημα στην επεξεργασία. Ορισμένοι χρήστες που κάνουν κλικ στον σύνδεσμο στο email προέγκρισης τους εξακολουθούν να μπορούν να δουν την κατάσταση προπαραγγελίας τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, ενώ άλλοι δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Είναι πιθανό τα συστήματα παραγγελίας προϊόντων της Apple να αντιμετωπίζουν υψηλή επισκεψιμότητα την ημέρα πριν από την έναρξη των προ παραγγελιών. Ωστόσο η εταιρεία έχει πλέον επιλύσει το πρόβλημα για τους περισσότερους χρήστες.

Δείτε επίσης: iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro‌ Max: Όσα είπε η Apple για τα smartphones

Η Apple είχε πάντα τη διαδικασία προέγκρισης για πελάτες του προγράμματος αναβάθμισης iPhone, αλλά η νέα βελτιστοποιημένη προετοιμασία προ παραγγελίας φαίνεται ότι είναι μια νέα προσθήκη.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS