Μιλώντας με τους επενδυτές κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης για τα κέρδη της εταιρείας στο πρώτο τρίμηνο του 2022, ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, συζήτησε το θέμα των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A) στη βιομηχανία του gaming. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two παραδέχτηκε ότι χάθηκαν μερικές ευκαιρίες, προφανώς αναφερόμενος στην Codemasters, την οποία η εταιρεία προσπάθησε να αγοράσει πριν από την Electronic Arts.
Δείτε επίσης: Tencent: Σχεδιάζει να αγοράσει τη gaming εταιρεία Sumo Group
Δείτε επίσης: MSI gaming laptops: Διαθέτουν επεξεργαστές Intel Core 11ης γενιάς
Δεν έχουμε δει ακόμη καμία αλλαγή στην αγορά. Και οι αποτιμήσεις παραμένουν ανεβασμένες, νομίζω λόγω της ανάπτυξης του τομέα και του ενθουσιασμού γύρω από αυτόν. Ωστόσο, η πειθαρχία μας έχει αποδώσει πραγματικά τα τελευταία 14 χρόνια, δεν έχουμε κάνει καμία αποτυχημένη εξαγορά. Οι εξαγορές μας είναι αποδοτικές. Αλλά είμαστε χαρούμενοι που κάναμε κάθε συμφωνία που κάναμε. Χάσαμε ορισμένες που θα θέλαμε να είχαμε κάνει, αλλά ειλικρινά, όχι τόσες πολλές.
Ανακαλύψτε τον Μικροσκοπικό Εξωπλανήτη κοντά στο Άστρο του Μπαρναρντ
Το ρομπότ AV1 βοηθά άρρωστα παιδιά να μην χάνουν μαθήματα
Τυφώνας Milton: Αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper
Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, ανέφερε επίσης ότι θα είναι όλο και πιο δύσκολο για τις μικρότερες εταιρείες το να είναι ανταγωνιστικές στον τομέα του gaming στο μέλλον.
Με την πάροδο του χρόνου θα είναι πιο δύσκολο για τις μικρότερες εταιρείες να είναι ανταγωνιστικές στον χώρο. Η ιστορία της επιχείρησης ψυχαγωγίας λειτουργεί ως εξής: με την πάροδο του χρόνου, οι επιχειρήσεις που είναι πολύ δημιουργικές γίνονται πολύ πετυχημένες. Αυτές που είναι πολύ πετυχημένες γίνονται μεγαλύτερες και έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μικρότερες επιχειρήσεις. Η εστίαση παραμένει στη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα και όσο διατηρείται η κουλτούρα που έχει καταστήσει επιτυχημένη την εταιρεία. Υπάρχει μια ευκαιρία για συνεχή επιτυχία, ακόμη και κλιμακωτή. Και σίγουρα έτσι βλέπουμε τον εαυτό μας και πώς οραματιζόμαστε το μέλλον μας.
Δείτε επίσης: Xbox Cloud Gaming: Διαθέσιμο σε συσκευές iOS μέσω Safari
Είναι πιθανό ο CEO της Take-Two να μην αναφέρεται πραγματικά σε ανεξάρτητους προγραμματιστές, καθώς αυτό το κομμάτι της αγοράς είναι ισχυρότερο από ποτέ. Κατά πάσα πιθανότητα, ο Zelnick αναφέρθηκε στο AA ή στο μέσο επίπεδο, το οποίο πράγματι σιγά σιγά “τρώγεται” από μεγαλύτερες εταιρείες όπως η Microsoft, η Sony, η Tencent και η Embracer.
Πηγή πληροφοριών: wccftech.com