Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Μήπως τα ΜΜΜ είναι ο επόμενος στόχος των hackers;

Αυτές τις ημέρες σχεδόν κάθε βιομηχανία θα πρέπει να προετοιμαστεί για κάποιου είδους απειλή μέσω διαδικτύου, αν και οι μέθοδοι επιθέσεων των hackers μεταβάλλονται συνεχώς. Συχνά πυκνά υπάρχουν αναφορές ότι ενδεχομένως hackers να θέσουν στόχο μέσα μαζικής μεταφοράς σε παγκόσμια κλίμακα.

Η είδηση έρχεται από τo ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, όπου αναφέρονται οι ευπάθειες του δικτύου των σιδηροδρόμων που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ασύρματες τεχνολογίες (GSM-R το οποίο είναι πιο ασφαλές από το GSM που χρησιμοποιείται στα τηλέφωνα) για τον έλεγχο των συστημάτων μεταγωγής των τρένων. Η επικείμενη επίθεση, όπως προσδιορίζεται<…>

από τον καθηγητή Stefan Katzenbeisser του πανεπιστημίου Technische Darmstadt στη Γερμανία σε μια ομιλία του σε συνέδριο στο Βερολίνο σχετικά με το hacking, θα έχει τη μορφή denial-of-service (DoS). Τα συστήματα θα σταματήσουν να ανταποκρίνονται και τα τρένα θα πρέπει στην κυριολεξία να σταματήσουν τα δρομολόγιά τους. Μια τέτοια επίθεση, DoS, δεν θα μπορούσε να προκαλέσει συντριβή των τρένων, η υπηρεσία όμως θα μπορούσε να διακοπεί για αρκετές ώρες. Η εμφάνιση της ευπάθειας οφείλεται στο γεγονός ότι τα κλειδιά κρυπτογράφησης του λογισμικού που χρησιμοποιείται για την ασφάλειας της επικοινωνίας μεταξύ των τρένων και των συστημάτων μεταγωγής, αποθηκεύονται και διανέμονται με φυσικά μέσα τα οποία θα μπορούσαν να κλαπούν.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *