Το Instagram δεν είναι πλέον “μια απλή εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών“, σύμφωνα με τον επικεφαλής του, Adam Mosseri. Η εταιρεία θα φέρει ριζικές αλλαγές σε αυτό που βλέπουν οι άνθρωποι όταν ανοίγουν την εφαρμογή, μέσα στους επόμενους μήνες. Ήδη έχουν αρχίσει να γίνονται δοκιμές νέων χαρακτηριστικών.
Δείτε επίσης: Cristiano Ronaldo Instagram: Στην κορυφή του Instagram rich list 2021!
Για παράδειγμα, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν βίντεο σε πλήρη οθόνη στα feeds τους, αντί να βλέπουν απλά τις φωτογραφίες των φίλων τους.
Ο κ. Mosseri είπε ότι η απόφαση για απομάκρυνση από τις κλασικές φωτογραφίες, προέκυψε από το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δηλώνουν ότι έρχονται στο Instagram για να “διασκεδάσουν”.
Bot χρησιμοποιούν scalping και εξαντλούν τα δημοφιλή δώρα
Perseverance: Μελετά τους αρχαιότερους βράχους στον Άρη
Μυστήρια drones στο New Jersey: Τι λέει το Πεντάγωνο;
Τα σχόλια του Mosseri υποδηλώνουν ότι το Instagram θα δουλέψει ακόμα πιο σκληρά για να “χτυπήσει” το TikTok, έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη προσπαθήσει να ανταγωνιστεί το TikTok, με την εισαγωγή του Reels, που επιτρέπει τη δημιουργία και την κοινή χρήση μικρών βίντεο με φίλους στο Instagram.
Δείτε επίσης: Το Instagram θα μπορούσε να σας πληρώνει για τα Reels σας
Φαίνεται, όμως, ότι το επόμενο διάστημα θα έρθουν και άλλες αλλαγές στο Instagram, που θα το κάνουν πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό. “Θα μας δείτε να κάνουμε πολλά πράγματα ή να πειραματιζόμαστε με πολλά πράγματα τους επόμενους μήνες“, είπε ο Adam Mosseri σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Twitter.
Μια από τις αλλαγές, θα είναι ένα νέο recommendations feature, το οποίο θα εμφανίζει αναρτήσεις από άτομα που δεν ακολουθούν οι χρήστες.
Ο κ. Mosseri αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο TikTok, καθώς και άλλες εταιρείες που επεξεργάζονται τις δικές τους εκδόσεις full-screen βίντεο.
Δείτε επίσης: Jeff Bezos bullying: Το TikTok αφαίρεσε βίντεο που τον “κράζουν”
“Ας είμαστε ειλικρινείς, υπάρχει πολύ σοβαρός ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή“, είπε o CEO του Instagram. “Το TikTok είναι τεράστιο, το YouTube είναι ακόμη μεγαλύτερο, και υπάρχουν και πολλές άλλες νέες πλατφόρμες“.
Ο κ. Mosseri έκανε τις ανακοινώσεις του σε ένα βίντεο με τίτλο “H2 update” με στόχο να δώσει στο κοινό πληροφορίες σχετικά με το τι θα έρθει στο Instagram κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Δείτε επίσης: Instagram Stories: Θα κοινοποιείτε links με το πάτημα ενός sticker
Μεταξύ άλλων, ο κ. Mosseri είπε ότι νέες ενημερώσεις θα έρθουν και στα shopping και messaging εργαλεία του Instagram. Επιπλέον, θα εστιάσει περισσότερο στους “creators“.
Στο τέλος του βίντεο, ο CEO του Instagram αναφέρει ότι η εταιρεία θα κάνει πιο συχνά ανακοινώσεις (όπως αυτό το βίντεο) σχετικά με τις αλλαγές που θα έρθουν στην εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: The Independent