ΑρχικήsecurityΑύξηση του ad blocking καθώς οι χρήστες ενδιαφέρονται για την ασφάλεια και...

Αύξηση του ad blocking καθώς οι χρήστες ενδιαφέρονται για την ασφάλεια και το απόρρητο

Μια νέα έρευνα έδειξε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ad blocking λογισμικά (λογισμικά αποκλεισμού διαφημίσεων) και ειδικά στα smartphones τους.

Δείτε επίσης: Πώς να βρείτε τις διαφημίσεις που προβλήθηκαν πρόσφατα στο Facebook

ad blocking

Έως το τέλος του 2020, περίπου 257 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούσαν μηνιαίως ad blocking λογισμικά στους προσωπικούς υπολογιστές τους. Αλλά η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στα smartphones. Τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν ad blockers, έχει διπλασιαστεί, σύμφωνα με την έκθεση «2021 PageFair Adblock Report» της εταιρείας Blockthrough.

Δείτε επίσης: Γερμανία: Αγωγή εναντίον της Apple για το App Tracking Transparency

Οι διαφημίσεις είναι πολύ σημαντικές για τα κέρδη αμέτρητων sites, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών, όπως το Facebook και η Google. Ωστόσο, η στάση της Apple σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και η αυξανόμενη χρήση των ad blocking λογισμικών δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να αποφεύγουν τις διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Apple: Ban σε apps που επιβραβεύουν χρήστες για να επιτρέπουν την παρακολούθηση

Η Blockthrough χρηματοδότησε και μια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 5.423 Αμερικανοί πολίτες. Η εταιρεία θέλησε να ερευνήσει τις απόψεις των συμμετεχόντων σχετικά με τις online διαφημίσεις. Περίπου το 40% των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων. Σύμφωνα με τη Blockthrough, αυτό το ποσοστό είναι το διπλάσιο από αυτό που συχνά αναφέρουν οι εκδότες με βάση τα λογισμικά ανίχνευσης ad-blocking.

Η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι (81%) επιλέγουν να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, κυρίως για να αποφύγουν τις παρεμβάσεις, τις διακοπές και την ενόχληση. Ο δεύτερος λόγος είναι η προστασία έναντι κακόβουλου λογισμικού και ο τρίτος λόγος η προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Για να υπολογίσει τη χρήση ad blocking προγραμμάτων παγκοσμίως, η Blockthrough βασίστηκε σε downloads της ad-blocking address list του Eyeo, κατασκευαστή του Adblock Plus browser plugin. Τέλος, top ad-blocking browser παραμένει ο UC Browser, με περίπου 310 εκατομμύρια χρήστες, παρά τις απαγορεύσεις στην Ινδία και Κίνα.

Πηγή: CNET

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS