Η Netflix Inc δήλωσε ότι ο βραδύτερος ρυθμός παραγωγής τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας έπληξε την αύξηση των νέων συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Περίπου 3,98 εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στο Netflix από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο. Το Netflix εκτιμά ότι θα προστεθούν μόλις 1 εκατομμύριο νέοι πελάτες streaming στο δεύτερο τρίμηνο του έτους. Οι αναλυτές ανέμεναν πρόβλεψη περίπου 4,8 εκατομμυρίων.
Δείτε επίσης: Τα 10 καλύτερα ντοκιμαντέρ που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix
Η Netflix είπε ότι δεν πίστευε ότι ο ανταγωνισμός επηρέασε τις νέες εγγραφές στην πλατφόρμα.
Ανακάλυψη Αρχαίου Αιγυπτιακού Ναού σε Γκρεμό
Η Google μηνύει την κυβέρνηση των ΗΠΑ για υπερβολή
Νέα ανακάλυψη για τον μεγαλύτερο κρατήρα του Φεγγαριού!
Η εταιρεία προέβλεπε ότι οι εγγραφές θα αυξάνονταν στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, εξαιτίας της κυκλοφορίας των “You,” “Money Heist” , “The Witcher” και την ταινία δράσης “Red Notice”.
Πριν από ένα χρόνο, η Netflix έφτασε το ρεκόρ των 15,8 εκατομμυρίων πελατών, καθώς η πανδημία ανάγκασε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να μείνουν στο σπίτι. Η εταιρεία δήλωσε όμως ότι η πανδημία εμπόδισε τη μαγνητοσκόπηση νέων σειρών/ταινιών.
Δείτε επίσης: Βαρέθηκες το Νetflix; 8 καλύτερα streaming services από το Netflix
Οι αναλυτές αναφέρουν ότι αυτή τη χρονιά οι άνθρωποι θα αφιερώσουν λιγότερο χρόνο στο streaming καθώς οι εμβολιασμοί για τον COVID-19 εξαπλώνονται και όλο και περισσότεροι άνθρωποι βγαίνουν από τα σπίτια τους.
Οι ανταγωνίστριες εταιρείες ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να ανταγωνιστούν το Netflix. Η Disney + της Walt Disney Co έφτασε τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές τον Μάρτιο. Οι συνολικοί streaming πελάτες του Νetflix ανήλθαν στα 207,6 εκατομμύρια στο τέλος Μαρτίου. Η Netflix είπε ότι δεν πιστεύει ότι ο ανταγωνισμός επηρέασε τις νέες εγγραφές στην πλατφόρμα της.
Το μερίδιο της Netflix στους νέους συνδρομητές των ΗΠΑ μειώθηκε στο 8,5% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, από 16,2% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, αναφέρει η Kantar Media.
Δείτε επίσης: Νetflix: Δοκιμάζει νέα λειτουργία για να αποτρέψει κοινή χρήση passwords
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, η Netflix έχασε έναν από τους πιο δημοφιλείς τίτλους της το “The Office”.
Οι νέοι πελάτες ανήλθαν σε 1,8 εκατομμύρια στην Ευρώπη, 1,36 εκατομμύρια στην Ασία και 360.000 στη Λατινική Αμερική.
“Αυτό που δεν αναμενόταν ήταν η επιβράδυνση στις διεθνείς αγορές, όπου ο ανταγωνισμός είναι σημαντικά χαμηλότερος”, δήλωσε ο αναλυτής του eMarketer Eric Haggstrom.
Πηγή πληροφοριών: tech.hindustantimes.com