ΑρχικήinetTikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!

TikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!

Το TikTok θα καταστήσει σύντομα υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, πράγμα που σημαίνει ότι θα αρχίσετε να λαμβάνετε διαφημίσεις στην εφαρμογή με βάση το είδος του περιεχομένου με το οποίο αλληλεπιδράτε, είτε θέλετε είτε όχι.

Διαβάστε επίσης: Google: Αφαίρεσε 164 apps που εμφάνιζαν out-of-context διαφημίσεις

Η δημοφιλής εφαρμογή σύντομων βίντεο διαθέτει αυτήν τη στιγμή μια ρύθμιση, η οποία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν εάν θα τους εμφανίζονται διαφημίσεις βάσει της δραστηριότητάς τους εντός της εφαρμογής. Ωστόσο, τώρα κατά το άνοιγμα της πλατφόρμας, εμφανίζεται στους χρήστες η εξής ειδοποίηση: «Από τις 15 Απριλίου, οι ρυθμίσεις σας θα αλλάξουν και οι διαφημίσεις που θα βλέπετε ενδέχεται να αρχίσουν να βασίζονται σε αυτά που κάνετε στο TikTok.»

TikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!
TikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!

Δείτε ακόμη: TikTok: Κατάργησε 89 εκατομμύρια βίντεο το δεύτερο μισό του 2020

Εκπρόσωπος της TikTok ανέφερε πως η εταιρεία της δημοφιλούς πλατφόρμας «δεσμεύεται» να σέβεται το απόρρητο των χρηστών της. Επιπλέον, ο εκπρόσωπος της εταιρείας πρόσθεσε τα εξής: «Θα συνεχίσουμε να είμαστε διαφανείς σχετικά με τις πρακτικές απορρήτου των δεδομένων μας και θα βοηθήσουμε τους χρήστες να κατανοήσουν τις επιλογές απορρήτου τους στο Κέντρο Ασφάλειας.»

TikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!
TikTok: Θα καταστήσει υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις!

Οι χρήστες θα εξακολουθούν να μπορούν να ελέγχουν εάν το TikTok θα εξατομικεύει διαφημίσεις με βάση δεδομένα που αντλούνται από άλλες εφαρμογές και sites. Η αλλαγή στις ρυθμίσεις απορρήτου του TikTok αντικατοπτρίζει τον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων σε πολλά social media sites, όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram. Οι χρήστες μπορούν να εξαιρεθούν από διαφημίσεις που έχουν εξατομικευτεί με βάση την παρακολούθηση σε διαφορετικά sites, αλλά όχι από την εξατομίκευση βάσει δραστηριότητας εντός των ίδιων των sites.

Πρόταση: Instagram: Η πιο «παρεμβατική» εφαρμογή, σύμφωνα με έρευνα!

Όπως αναφέρει το “The Verge”, η αλλαγή πιθανότατα σχετίζεται με την επερχόμενη κυκλοφορία του iOS 14 της Apple, που απαιτεί από τους προγραμματιστές να λαμβάνουν την άδεια των χρηστών για να παρακολουθούν τα δεδομένα τους σε εφαρμογές για στοχευμένες διαφημίσεις. Τυχόν εφαρμογές που δεν ζητούν άδεια θα διατρέχουν κίνδυνο αναστολής ή κατάργησης από το App Store. Καθιστώντας υποχρεωτικές τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, το TikTok θα μπορεί να στοχεύει τη διαφήμιση σε κάποιο βαθμό, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να εξαιρεθούν από την παρακολούθηση εντός εφαρμογών.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS