ΑρχικήinetΤο brand loyalty του iPhone αυξάνεται και του Android μειώνεται

Το brand loyalty του iPhone αυξάνεται και του Android μειώνεται

Μια νέα έρευνα δείχνει ότι το brand loyalty του iPhone της Apple αυξήθηκε καθώς οι χρήστες Android έγιναν λιγότερο πιστοί στους κατασκευαστές των συσκευών τους και πιο πρόθυμοι να στραφούν σε κάποιο άλλο brand.

iPhone

Η έρευνα, που διεξήχθη από την SellCell αυτό το μήνα, αφορούσε περισσότερους από 5.000 χρήστες smartphone που κατείχαν διάφορα μοντέλα από τα πιο δημοφιλή brand συσκευών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι χρήστες iPhone είναι πιο πιστοί και λιγότερο πρόθυμοι να στραφούν σε κάποιο άλλο brand από τους αντίστοιχους χρήστες που χρησιμοποιούν το Android.

Δείτε επίσης: Google Drive update: Νέες δυνατότητες στην Android έκδοση

Το brand loyalty για την Apple έφτασε στο 92% το υψηλότερο ποσοστό όλων των εποχών, από 90,5% που ήταν το 2019 – έρευνα που έκανε η SellCell. Κατά την ίδια περίοδο, το brand loyalty για την Samsung μειώθηκε από 85,7% σε 74% το 2019. Τα αποτελέσματα της SellCell δείχνουν ότι οι χρήστες του iPhone είναι περίπου 18% “πιο πιστοί” στο οικοσύστημα της Apple από τους ιδιοκτήτες της Samsung.

Ενώ μόνο το 8,1% των χρηστών iPhone δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να στραφούν σε ένα άλλο brand, περίπου το 26% των χρηστών της Samsung δήλωσαν ότι θα επέλεγαν το επόμενο αναβαθμισμένο smartphone. Μεταξύ αυτών των πιθανών εναλλακτικών, το 53% είπε ότι θα αγόραζε ένα iPhone. Το απόρρητο είναι ο πρωταρχικός λόγος για το 31,5% αυτών των εναλλακτικών, αναφέρουν τα αποτελέσματα.

Δείτε επίσης: Η Huawei θα χρεώνει τους κατασκευαστές smartphone που χρησιμοποιούν την 5G πατέντα της

Δεν είναι μόνο η Samsung που έχασε την πίστη της στα αποτελέσματα της έρευνας. Το brand loyalty μεταξύ των χρηστών Google Pixel, LG και Motorola έπεσε. Για τη σειρά Google Pixel, το brand loyalty μειώθηκε κατά 18,8% σε δύο χρόνια.

Μάθετε επίσης: Apple: Εκτοπίζει τη Samsung και γίνεται ο νούμερο 1 πωλητής smartphone

Μια μικρή πλειοψηφία των ερωτηθέντων, δήλωσε επίσης ότι το iPhone 12 είναι η τρέχουσα καλύτερη εμβληματική σειρά των smartphone. Αυτό συγκρίνεται με το 30,4% που είπε ότι το Samsung Galaxy S21 ήταν η καλύτερη ναυαρχίδα σειρά στην αγορά.

‘Οσοι συμμετείχαν στην έρευνα εξήγησαν γιατί κολλάνε με το iPhone: το 45% είπε ότι τους άρεσε το τρέχον brand τους, το 24% είπε ότι είναι πολύ συνδεδεμένοι με το οικοσύστημα και το 16% είπε ότι δεν είχαν λόγο να αλλάξουν.

Όσοι έλεγαν ότι θα επιλέξουν ένα άλλο brand ανέφεραν την καλύτερη τεχνολογία (38%) και την προτίμηση για το σχεδιασμό άλλων κατασκευαστών (26,4%) ως τους κύριους λόγους για αλλαγή.

Όταν τους ζητήθηκε να επιλέξουν το αγαπημένο τους μοντέλο από τα τρέχοντα smartphone, το 17% των ερωτηθέντων επέλεξε το iPhone 12 και το 12,7% επέλεξε το iPhone 12 Pro Max. Το Galaxy S21 ήρθε τρίτο με 11,4%, ενώ το iPhone 12 Pro κατέλαβε την τέταρτη θέση με 10,6%. Στην πέμπτη θέση ήταν το Samsung Galaxy S21 Ultra με 10%.

Η SellCell διεξήγαγε τη μελέτη μέσω διαδικτυακής έρευνας από τις 3 Μαρτίου μέχρι τις 10 Μαρτίου 2021. Περιελάμβανε περισσότερους από 5.000 χρήστες smartphone ηλικίας 18 ετών και άνω στις ΗΠΑ και περιελάμβανε 2.000 χρήστες iPhone, 2.000 χρήστες Samsung, 400 χρήστες Google Pixel και 600 Motorola ή χρήστες LG.

Πηγή πληροφοριών: appleinsider.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS