Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, 09:00
Αρχική youtube Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;

Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;

Μπορεί η εικονική πραγματικότητα (VR) να είναι γνωστή κυρίως για τα videogames όπου έχει αλλάξει σημαντικά την εμπειρία των χρηστών, ωστόσο το μέλλον της δεν περιορίζεται μόνο στον τομέα του gaming. Η Silicon Valley βλέπει τη δημιουργία εικονικών κόσμων ως την απόλυτη λύση ελεύθερης αγοράς σε ένα πολιτικό πρόβλημα. Σε έναν κόσμο όπου αυξάνεται όλο και περισσότερο η ανισότητα πλούτου, η περιβαλλοντική καταστροφή και η πολιτική αστάθεια, το όραμα είναι να υπάρχει μια συσκευή που θα μεταφέρει τους ανθρώπους σε έναν εικονικό κόσμο χωρίς πόνο και ταλαιπωρία.

Δισεκατομμυριούχοι από τον κλάδο της τεχνολογίας αναφέρουν ότι μπορεί κάποιοι να αντιλαμβάνονται λανθασμένα την εικονική πραγματικότητα και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που μπορεί να την κατακρίνουν. Τονίζουν ακόμη ότι το VR υπόσχεται να δημιουργήσει τον κόσμο που θέλει ο καθένας. Δεν είναι δυνατόν, στη Γη, να δώσουμε σε όλους ό,τι θα ήθελαν. Ωστόσο, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά σε αυτό.

Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;
Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;

Το VR είναι μια ελκυστική απόδραση, αλλά δεν είναι η λύση στα δεινά του κόσμου. Τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου θα παραμείνουν πέρα από τα όρια του metaverse που δημιουργούνται από εταιρείες όπως η Epic, η Valve και το Facebook. Χωρίς αποφασιστική και ριζοσπαστική δράση, ο πλανήτης θα συνεχίσει να καταστρέφεται, το χάσμα μεταξύ των πλουσίων και των φτωχών θα αυξηθεί και τα ολοκληρωτικά πολιτικά κινήματα θα αναπτυχθούν. Την ίδια στιγμή πολλοί θα είναι συνδεδεμένοι σε έναν virtual κόσμο. Το χειρότερο όμως είναι ότι ο virtual κόσμος θα ανήκει και θα ελέγχεται από τις εταιρείες που τον δημιουργούν.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι το VR είναι μία ιδιαίτερα ακριβή τεχνολογία. Για παράδειγμα, το premiere headset της Valve – Valve Index – κοστίζει 1.000$. Το φθηνότερο είναι το Oculus Quest 2 του Facebook στα 299$.

Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;
Valve Index

Επιπλέον, πολλοί αναφέρουν ότι το VR απαιτεί πέρα από ένα απίστευτο ποσό χρημάτων και ελεύθερο χώρο για να ρυθμιστεί σωστά και όλο αυτό δεν σταματά εκεί.

Πολλοί άνθρωποι βιώνουν ναυτία και ίλιγγο στην εικονική πραγματικότητα. Μερικές φορές, μπορούν να το ξεπεράσουν προσαρμόζοντας σωστά το hardware ή αργά εκθέτοντας τον εαυτό τους στην τεχνολογία. Ακόμη, η τεχνολογία είναι απίστευτα απρόσιτη για άτομα με διαφορετικές ικανότητες. Η βιομηχανία έκανε τεράστια βήματα για να καταστήσει τα videogames προσβάσιμα σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων το 2020, αλλά η εικονική πραγματικότητα – με τα ογκώδη ακουστικά της και τα περίεργα χειριστήρια – καθιστά αδύνατο για ορισμένα άτομα να τα χρησιμοποιήσουν.

Αλλά όλα αυτά τα προβλήματα μπορούν να ξεπεραστούν. Όπως ανέφερε ο John Carmack στη συνέντευξή του στο Rogan, οι τεχνολογικές εταιρείες θα μειώσουν το κόστος των ακουστικών. Μπορούμε επομένως να έχουμε συσκευές εικονικής πραγματικότητας που να έχουν αρκετά φθηνή τιμή ώστε οι περισσότεροι άνθρωποι, αν όχι όλοι, να μπορούν να τις αποκτήσουν.

John Carmack

Ο Carmack ήταν ξεκάθαρος για τη σημασία των εταιρειών τεχνολογίας στην προώθηση της εικονικής πραγματικότητας. «Δεν μπορούν όλοι να έχουν πολυτέλεια. Ωστόσο, κάποια πολυτελή μέρη μπορούν να προσομοιωθούν, σε κάποιο βαθμό, με την εικονική πραγματικότητα. Η προσομοίωση δεν είναι τόσο καλή όσο το πραγματικό. Αν είστε πλούσιοι και έχετε το δικό σας αρχοντικό ή ιδιωτικό νησί, καλό για εσάς … πιθανώς δεν είστε οι άνθρωποι που θα επωφεληθούν περισσότερο. Οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο ζουν σε στενά διαμερίσματα που δεν είναι αυτό που θα επέλεγαν εάν είχαν απεριόριστα χρήματα», είπε.

Αυτό είναι αλήθεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο ζουν σε στενές περιοχές και θα επιλέξουν να μην το κάνουν. Αλλά η λύση του Carmack είναι να δημιουργήσει έναν εικονικό κόσμο όπου οι άνθρωποι μπορούν να ξεφύγουν. Είναι μια υπόσχεση για το μέλλον όπου οι συνθήκες διαβίωσης εξακολουθούν να είναι περιορισμένες, αλλά οι άνθρωποι έχουν αποδεχτεί τις υλικές τους συνθήκες και έχουν μεταφερθεί σε έναν φανταστικό κόσμο που δημιουργήθηκε από τις τεχνολογικές εταιρείες.

Elon Musk

Και το VR δεν θα σταματήσει σε οθόνες και ηχεία. Ο Elon Musk εργάζεται σε μια διεπαφή εγκεφάλου-μηχανής που ονομάζεται Neuralink. Ομοίως, ο Gabe Newell της Valve επενδύει σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία του literal matrix. «Είμαστε πολύ πιο κοντά στο The Matrix από ό,τι συνειδητοποιούν οι άνθρωποι», δήλωσε ο Newell στο IGN το 2020.

Σε μια τηλεοπτική συνέντευξη με το News 1 της Νέας Ζηλανδίας, ο Newell ήταν σαφής για τη δημιουργία ενός κόσμου όπου οι εγκέφαλοι και οι υπολογιστές θα διασυνδέονται και οι υπολογιστές θα μπορούν να κάνουν αλλαγές στον εγκέφαλο.

Για τον Newell, στόχος είναι να επιτευχθεί ένας κόσμος φαντασίας καλύτερος και πιο συναρπαστικός από τον πραγματικό. «Έτσι, η οπτική εμπειρία, η οπτική πιστότητα που θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε – ο πραγματικός κόσμος θα σταματήσει να είναι η μέτρηση που εφαρμόζουμε στην καλύτερη δυνατή οπτική πιστότητα. Ο πραγματικός κόσμος θα φαίνεται επίπεδος, άχρωμος, θολός σε σύγκριση με τις εμπειρίες που θα μπορούν να δημιουργηθούν στον εγκέφαλο των ανθρώπων.»

Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;
Εικονική πραγματικότητα (VR): Λύση σε προβλήματα της πραγματικότητας;

Για τον Carmack, η εικονική πραγματικότητα είναι ένας δρόμος για να γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος. «Έτσι βελτιώνεται ο κόσμος, δημιουργώντας τεχνολογίες και διανέμοντάς τις σε ανθρώπους, έτσι ώστε να έχουν κάτι καλύτερο από αυτό που θα είχαν αν δεν υπήρχε», είπε.

Η βιασύνη για τη δημιουργία ψηφιακών κόσμων αγνοεί τόσο τις σκληρές πραγματικότητες του φυσικού όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε όλοι να χειριστούμε το εάν οι τεχνολογικές εταιρείες θα ελέγχουν όχι μόνο τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά, αλλά και τον ίδιο τον κόσμο που ζούμε.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

LIVE NEWS

00:02:50

Πώς να δείτε αν το Silver Sparrow malware κρύβεται στο Mac σας;

https://www.youtube.com/watch?v=xfld2_BlIOk Ένα νέο malware που στοχεύει τόσο M-series όσο και Intel Macs έχει επηρεάσει περίπου 30.000 συστήματα...

YouTube: Πως να χρησιμοποιήσετε τα hashtag για να ψάξετε βίντεο

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να βρείτε κάτι στο YouTube. Μπορείτε να αναζητήσετε τίτλους, να τον περιορίσετε ανά κανάλι ή ακόμα και...

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Hyundai IONIQ 5 είναι εντυπωσιακό

Η Hyundai πρόκειται να κυκλοφορήσει 23 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025 και σήμερα βλέπουμε το πρώτο από αυτά: το Ioniq 5, ένα...

Spotify: Η νέα σειρά HiFi προσφέρει streaming μουσικής χωρίς απώλειες

Η Spotify ανακοίνωσε τη νέα σειρά HiFi. Στην εικονική εκδήλωση "Stream On" τη Δευτέρα, η υπηρεσία ανακοίνωσε ένα νέο επίπεδο ροής χωρίς...

Νέα μοντέλα MacBook Pro θα κυκλοφορήσουν στο δεύτερο εξάμηνο του 2021

Η Apple το δεύτερο εξάμηνο του 2021 σχεδιάζει να κυκλοφορήσει δύο νέα μοντέλα MacBook Pro τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με μια...

GeckoLinux: Ενημέρωση νέας έκδοσης με το GNOME 3.38, KDE 5.21

Πέρυσι, το GeckoLinux που βασίστηκε στο openSUSE έφτασε με ένα ανανεωμένο ISO μετά από δύο χρόνια. Συνεχίζοντας την τακτική...

Σωματίδιο φάντασμα που έπεσε στην Ανταρκτική προέρχεται από μαύρη τρύπα

Σε μια νέα έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature Astronomy τη Δευτέρα, οι επιστήμονες περιγράφουν λεπτομερώς την ανίχνευση ενός υποατομικού σωματιδίου -...

Facebook: θα αποκαταστήσει τις σελίδες ειδήσεων στην Αυστραλία

Μετά από συζητήσεις που έγιναν μεταξύ του Facebook και της κυβέρνησης στης Αυστραλίας, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα αποκαταστήσει τις ειδησεογραφικές σελίδες...

Αποκαλύφθηκε σφάλμα XSS στο domain Apple iCloud

Μια ευπάθεια cross-site scripting (XSS) στο domain iCloud φέρεται να έχει διορθωθεί από την Apple. Ο κυνηγός σφαλμάτων και penetration tester Vishal...

Share-ents: Πόσο επικίνδυνο είναι να δημοσιεύουμε φωτογραφίες παιδιών

Όπως ανέφερε ο εμπειρογνώμονας ασφαλείας, Ritesh Kotak, οι γονείς συνηθίζουν να δημοσιεύουν περίπου 1.500 φωτογραφίες των παιδιών τους στα κοινωνικά μέσα πριν...