ΑρχικήinetUber: Εξαγοράζει την startup παράδοσης αλκοόλ "Drizly" έναντι $1,1 δισ.!

Uber: Εξαγοράζει την startup παράδοσης αλκοόλ “Drizly” έναντι $1,1 δισ.!

Το μέλλον της Uber φαινόταν ότι θα είναι τα αυτόνομα οχήματα. Ωστόσο, τώρα η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει δισεκατομμύρια στο…αλκοόλ. Συγκεκριμένα, η Uber ανακοίνωσε στις 2 Ιανουαρίου ότι προέβη σε συμφωνία για την εξαγορά της startup “Drizly”, η οποία έχει αναπτύξει την εφαρμογή παραγγελίας και παράδοσης αλκοολούχων ποτών, έναντι 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ποντάροντας ότι η ζήτηση για κατ’ οίκον παράδοση θα διατηρηθεί και μετά το τέλος της πανδημίας του COVID-19. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία εξαγοράς που έχει κάνει η Uber από τον Ιούλιο του 2020, που απέκτησε την εφαρμογή παράδοσης φαγητού “Postmates”.

Uber: Εξαγοράζει την startup παράδοσης αλκοόλ "Drizly" έναντι $1,1 δισ.!
Uber

Η συμφωνία, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, θα έχει ως αποτέλεσμα η Drizly να ενσωματωθεί στην εφαρμογή παράδοσης φαγητού της Uber, παραμένοντας ωστόσο και μια αυτόνομη εφαρμογή.

Η Drizly ιδρύθηκε το 2012, εμπνευσμένη από αυτό που το site της εταιρείας περιγράφει ως “απλό μήνυμα” μεταξύ δύο φίλων: “Γιατί δεν μπορείτε να παραδώσετε αλκοόλ;”. “Όπου θέλετε να πάτε και ό,τι χρειάζεστε, ο στόχος μας στην Uber (UBER) είναι να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων λίγο πιο εύκολη”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Uber, Dara Khosrowshahi.

Uber: Εξαγορά της startup παράδοσης αλκοόλ "Drizly"
Εξαγορά της startup παράδοσης αλκοόλ “Drizly”

Οι μέτοχοι της Drizly θα λάβουν σε αντάλλαγμα μετοχές της Uber, ενώ σε μετρητά θα καταβληθεί λιγότερο από το 10% του τιμήματος, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.

Το ξεκίνημα των εξαγορών έρχεται καθώς η Uber έχει εγκαταλείψει τις υψηλότερες φιλοδοξίες της. Η εταιρεία πούλησε το αυτόνομο τμήμα έρευνας για οχήματα και τις πτήσεις με ταξί, τον Δεκέμβριο. Η εταιρεία, που έχει ιστορικό απότομων απωλειών, ένιωσε τις επιπτώσεις της πανδημίας. Συγκεκριμένα, μείωσε περίπου το 25% του προσωπικού της σε πολλούς γύρους απολύσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, καθώς η παγκόσμια υγειονομική κρίση άσκησε πίεση στις βασικές της δραστηριότητες.

Uber’s CEO, Dara Khosrowshahi

Όσον αφορά την Drizly, το 2020 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την εταιρεία, καθώς ο κατ’ οίκον περιορισμός των καταναλωτών, λόγω των μέτρων που επέφερε το ξέσπασμα της πανδημίας, αύξησε τη ζήτηση για την παράδοση αλκοολούχων ποτών στο σπίτι.

Η Drizly έχει παρουσία ήδη σε περισσότερες από 1.400 Αμερικανικές πόλεις, όπου μέσω της εφαρμογής της συνδέει τους καταναλωτές με τοπικά καταστήματα πώλησης αλκοολούχων ποτών. Σύμφωνα με την ίδια, τον Μάιο του 2020, δηλαδή περίπου στο αποκορύφωμα του lockdown στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση της τάξης του 400%, με τους καταναλωτές να παραγγέλνουν και να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ανά παραγγελία.

Drizly κατ’οίκον παράδοση

Η εξαγορά της Drizly θα διευρύνει τις υπηρεσίες παράδοσης της Uber σε μια νέα, αναπτυσσόμενη κατηγορία προϊόντων. Επιπλέον, εντάσσεται στον ευρύτερο μετασχηματισμό της εταιρείας, η οποία λόγω της πανδημίας έχει μετατραπεί από εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς ανθρώπων σε εταιρεία παράδοσης φαγητού.

Η Uber θα προσθέσει την εφαρμογή της Drizly στην υπηρεσία “Uber Eats”, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες της να παραγγέλνουν όχι μόνο φαγητό αλλά και είδη παντοπωλείου και αλκοολούχα ποτά.

Η συμφωνία των δύο εταιρειών αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS