Έχει ακουστεί ότι η Tesla δεν διαθέτει πια τμήμα δημοσίων σχέσεων για τη διαχείριση των ερωτήσεων από δημοσιογράφους. Φαίνεται, όμως, ότι χρειάζεται άτομο για να διαχειρίζεται τα tweets και ιδιαίτερα τα παράπονα των χρηστών του Twitter που απευθύνεται στον Elon Musk.
Σύμφωνα με την περιγραφή της θέσης εργασίας, ζητείται ένας “Energy Customer Support Specialist“, που θα εργάζεται απομακρυσμένα.
“Οι Tesla Energy Support Specialists χειρίζονται διάφορα ζητήματα πελατών, ενώ παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών παγκόσμιας κλάσης“, αναφέρει η περιγραφή. “Ο ρόλος ενός ειδικού είναι να επιλύει ή να κλιμακώνει τα παράπονα μέσω κατάλληλων καναλιών και να αντιμετωπίζει τα όσα λέγονται στα social media για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο με κριτική σκέψη“.
Ο Elon Musk είναι ιδιαίτερα δραστήριος στο Twitter. Έχει πάνω από 42,6 εκατομμύρια followers και φροντίζει να τους ενημερώνει συχνά για updates προϊόντων, απόψεις σχετικά με τις τιμές μετοχών της Tesla, ενώ δεν διστάζει να απαντήσει ο ίδιος στα διάφορα σχόλια και ερωτήσεις των χρηστών.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε αν ο ειδικός που ζητά η Tesla θα απομακρύνει ορισμένα από αυτά τα καθήκοντα από τον Musk ή αν απλώς θα ενισχύει τα posts σχετικά με την εταιρεία κλπ. Επίσης, δεν γνωρίζουμε αν η Tesla διαθέτει ήδη προσωπικό για τη συγκεκριμένη θέση. Ένας επαληθευμένος λογαριασμός “Tesla Support” έγινε μέλος του Twitter τον Ιούνιο του 2016, αλλά δεν έχει κάνει κανένα tweet από τότε.
Η προθυμία του Elon Musk να αλληλεπιδρά συχνά με τους πελάτες του μέσω Twitter, τον κάνει ιδιαίτερα προσιτό και του έχει προσφέρει έναν μεγάλο αριθμό followers που αποτελείται τόσο από ιδιοκτήτες Tesla αυτοκινήτων όσο και από απλούς χρήστες του Twitter. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla εκφράζει συνεχώς της προσωπικές απόψεις του και τη στάση της εταιρείας για διάφορα ζητήματα και συχνά απαντά ο ίδιος και σε δημοσιογράφους. Γι’ αυτό το λόγο, πιθανότατα, δεν υπάρχει πλέον το τμήμα δημοσίων σχέσεων.
Ωστόσο, φαίνεται ότι ο νέος ειδικός θα ασχολείται ενεργά με τα social media για να διαχειρίζεται και να επιλύει τα παράπονα των πελατών, καθώς οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να κάνουν tweets απευθείας στο Musk όταν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Μέχρι τώρα, ο επίσημος λογαριασμός της Tesla δεν ανταποκρινόταν ιδιαίτερα στις ανησυχίες των πελατών. Επομένως, ο διευθύνων σύμβουλος χρειάζεται λίγη βοήθεια για να διαχειριστεί όλα τα tweets.
Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρείες προσλαμβάνουν προσωπικό για την υποστήριξη πελατών στο διαδίκτυο και την αντιμετώπιση των παραπόνων στα social media.
Μπορείτε να δείτε την περιγραφή της νέας θέσης εργασίας της Tesla εδώ.
Πηγή: Business Insider