ΑρχικήsecurityBritish Airways: Πάνω από 16.000 πελάτες ζητούν αποζημίωση

British Airways: Πάνω από 16.000 πελάτες ζητούν αποζημίωση

Χιλιάδες πελάτες της British Airways (BA) ζητούν αποζημίωση από την εταιρεία, για την παραβίαση δεδομένων που πραγματοποιήθηκε εναντίον της το 2018.

british airways αποζημίωση

Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2018, η εταιρεία αερομεταφορών, αποκάλυψε ότι τα προσωπικά στοιχεία 420.000 πελατών, είχαν κλαπεί.

Μετά από προτροπή των δικηγόρων, η εταιρεία PGMBM, ανακοίνωσε ότι ένας αριθμός πελατών που ξεπέρασε τις προβλέψεις τους, έχει εγγραφεί στην ομάδα που δημιουργήθηκε γι’ αυτό το σκοπό. Μάλιστα αποτελεί τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε ομάδα για παραβίαση δεδομένων στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με τους δικηγόρους, κάθε ενάγων θα μπορούσε να λάβει αποζημίωση έως και 2.000 £, ανεβάζοντας το συνολικό κόστος για την British Airways σε περίπου 800 εκατομμύρια £.

Ο συνεργάτης της PGMBM, Tom Goodhead δήλωσε: «Οι επιβάτες της British Airways αισθάνονται απογοητευμένοι από αυτό που συνέβη. Είναι δικαίωμά τους να αποζημιωθούν από αυτήν που στο παρελθόν ήταν μια αξιόπιστη αεροπορική εταιρεία, που αντιμετώπιζε επιπόλαια και χαλαρά τα προσωπικά τους στοιχεία, αφήνοντάς τα ευάλωτα στους κακόβουλους hacker

«Εμπιστευόμαστε σε εταιρείες όπως η British Airways τα προσωπικά μας στοιχεία και έχουν καθήκον έναντι όλων των πελατών τους και του κοινού γενικά να λάβουν κάθε δυνατό μέτρο για να τα διατηρήσουν ασφαλή. Σε αυτήν την περίπτωση, απέτυχε παταγωδώς.»

Το Γραφείο Επιτρόπου Πληροφοριών (ICO), έχει επίσης επιβάλει στην εταιρεία ένα πρόστιμο ρεκόρ για την εν λόγω παραβίαση.

Το αρχικό πρόστιμο των 183 εκατομμυρίων £, μειώθηκε σε 20 εκατομμύρια £ τον Οκτώβριο, λόγω του αντίκτυπου του COVID-19 στα οικονομικά της εταιρείας.

Το πρόστιμο είναι ανεξάρτητο από την νέα αγωγή, για την οποία οι επηρεαζόμενοι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν να εγγράφονται έως τις 19 Μαρτίου.

Μια παρόμοια υπόθεση εναντίον της Easyjet, έχει ήδη προσελκύσει περισσότερους από 10.000 ενάγοντες.

Σε δήλωσή της, η British Airways είπε: «Συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε σθεναρά τις διαφορές σχετικά με τους ισχυρισμούς που προέκυψαν από την επίθεση στον κυβερνοχώρο του 2018. Δεν αναγνωρίζουμε τα στοιχεία για τις ζημίες που έχουν προταθεί και δεν έχουν εμφανιστεί στις αξιώσεις.»

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS