Αρχικήsecurity2020: Το 1/5 των καταναλωτών έχει πέσει θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας

2020: Το 1/5 των καταναλωτών έχει πέσει θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας

2020: Το 1/5 των καταναλωτών έχει πέσει θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας

Ένα στα πέντε άτομα έχει επηρεαστεί από απάτη που σχετίζεται με κλοπή στοιχείων ταυτότητας κατά το 2020. Σύμφωνα με την έκθεση GBG State of Digital Identity: 2020, ένας στους πέντε καταναλωτές έχει μάθει ότι τα προσωπικά του στοιχεία έχουν εκτεθεί ως αποτέλεσμα κάποιας παραβίασης δεδομένων. Η έκθεση υποστηρίζει ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις έχει κλονιστεί λόγω των αυξημένων περιστατικών κλοπής στοιχείων ταυτότητας από την έναρξη της πανδημίας COVID-19.

Τον τελευταίο χρόνο, βασιζόμαστε όλο και πιο πολύ σε ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες, λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν εφαρμοστεί σε όλο τον κόσμο για τη μείωση της διασποράς του COVID-19. Η GBG ανέφερε ότι το 47% των ατόμων άνοιξε έναν νέο λογαριασμό διαδικτυακών αγορών, ενώ το 35% έχει ανοίξει έναν νέο λογαριασμό social media και το 31% έναν online τραπεζικό λογαριασμό κατά το 2020. Επιπλέον, το ένα τρίτο των καταναλωτών ηλικίας 75 ετών και άνω έχει εγγραφεί σε νέο online λογαριασμό.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το ένα τρίτο των καταναλωτών ανησυχεί για διαδικτυακές απάτες λόγω του COVID-19 και το 33% πιστεύει ότι τα στοιχεία ταυτότητάς του μπορεί να βρίσκονται στο dark web. Παρά αυτές τις ανησυχίες, πολλές επιχειρήσεις είναι χαλαρές σε αυτό το θέμα. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι δίνουν περισσότερη έμφαση στη γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών παρά στην ασφάλεια και την πρόληψη απατών που σχετίζονται με την ταυτότητα τόσο των πελατών όσο και των ίδιων. Το 54% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι η ισορροπία ανάμεσα σε αυτά τα δύο είναι δύσκολη.

 κλοπής στοιχείων ταυτότητας
2020: Το 1/5 των καταναλωτών έχει πέσει θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας

Η GBG προβλέπει, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια της φετινής εορταστικής περιόδου, όπου οι διαδικτυακές αγορές θα είναι αυξημένες λόγω συνθηκών, τα online καταστήματα θα αντιμετωπίσουν κατά μέσο όρο 20.000 απόπειρες απάτης. Από το Νοέμβριο μέχρι τον Ιανουάριο, μπορεί να κλαπούν τα στοιχεία ταυτότητας έως και 24 εκατομμυρίων πελατών.

Στέλεχος της GBG, ειδικός στις απάτες που σχετίζονται με την ταυτότητα, είπε ότι η παροχή κάποιων στοιχείων ταυτότητας είναι απαραίτητη για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παροχή τέτοιων πληροφορίων προϋποθέτει εμπιστοσύνη ανάμεσα στον καταναλωτή και τον πωλητή. Ωστόσο, σύμφωνα με την ειδικό: “Η έρευνα δείχνει ότι οι απάτες που σχετίζονται με την ταυτότητα προσφέρουν ήδη πολλά κέρδη στους εγκληματίες και ταυτόχρονα δημιουργούν ένα «χάσμα εμπιστοσύνης» που θέτει σε κίνδυνο τις βιομηχανίες που εξαρτώνται από την ψηφιακή εμπιστοσύνη, για να αναπτυχθούν κατά το 2021 και έπειτα“. Είναι ένα κρίσιμο σημείο για τις περισσότερες επιχειρήσεις, που πρέπει να φροντίσουν για την ασφάλεια των πελατών τους, αφού η έλλειψη εμπιστοσύνης συνδέεται με απώλεια πελατών.

Πηγή: Infosecurity Magazine

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS