Μία ευπάθεια που εντοπίστηκε στον τρόπο δημιουργίας κωδικών της Hotels.com, έχει επηρεάσει τους χρήστες της Tesco Clubcard, οι οποίοι ειδοποιήθηκαν να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους.
Ενώ τα συστήματα πληροφορικής της Tesco Clubcard δεν φαίνεται να έχουν παραβιαστεί, οι ερευνητές ασφαλείας διαπίστωσαν ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου αγόρασαν πλαστά κουπόνια για να προσφέρουν τεράστιες εκπτώσεις στις κρατήσεις μέσω της Hotels.com. Οι κωδικοί δημιουργούνται από την Hotels.com και διατήθενται στα μέλη της Tesco Clubcard ως ανταμοιβή για τις αγορές τους στο κατάστημα.
Όπως ανέφερε το The Telegraph, τα κουπόνια αυτά πρόσφεραν έκπτωση έως και 750 £ για δωμάτια ξενοδοχείου μέσω της Hotels.com. Οι απατεώνες ήταν σε θέση να μαντέψουν τα τέσσερα τελευταία ψηφία του κωδικού προσφοράς που ξεκλειδώνει την έκπτωση, καθώς οι υπόλοιποι εννέα χαρακτήρες ακολουθούν το ίδιο μοτίβο κάθε φορά. Στη συνέχεια διέθεσαν αυτούς τους κωδικούς προς πώληση σε παράνομα φόρουμ.
Οι πρώτοι που ανακάλυψαν την ευπάθεια ήταν οι ερευνητές της CyberNews, οι οποίοι ενημέρωσαν άμεσα την Expedia και ο ιστότοπος κρατήσεων έκτοτε έλαβε μέτρα για την επίλυση του προβλήματος. Παράλληλα η Tesco Clubcard κατάργησε προσωρινά τη Hotels.com από το πρόγραμμα Clubcard Rewards έως ότου επιλυθεί το ζήτημα.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Ένας εκπρόσωπος της CyberNews δήλωσε: «Στο τρέχον οικονομικό κλίμα οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους για να εξοικονομήσουν χρήματα, οπότε οι επιχειρήσεις πρέπει να επαγρυπνούν για να αποτρέψουν τις απάτες. Θα συνιστούσαμε τη χρήση μακρύτερων, λιγότερο προβλέψιμων κωδικών έκπτωσης με περισσότερους χαρακτήρες που καθιστούν δυσκολότερη την ανακάλυψή τους από τους εγκληματίες στον κυβερνοχώρο, καθώς και την εφαρμογή ενός ορίου στις απόπειρες για εσφαλμένη είσοδο για την αποτροπή brute-force επιθέσεων αυτού του είδους.»
Σε μία δήλωσή της, η Hotels.com ανέφερε ότι το ζήτημα «εντοπίστηκε και επιλύθηκε αμέσως πριν από αρκετούς μήνες» και ότι μαζί με τους συνεργάτες της στην Tesco, εξασφάλισε ότι μόνο οι νόμιμοι πελάτες του Clubcard μπορούσαν να αποκτήσουν και να εξαργυρώσουν τους κωδικούς που είχαν κερδίσει. «Κανένας πελάτης της Hotels.com ή της Tesco δεν έχασε την προσφορά, χάνοντας χρήματα ή πόντους Clubcard», δήλωσε η εταιρεία.