ΑρχικήinetΤο YouTube αντικαθιστά το Facebook ως πηγή ειδήσεων στις ΗΠΑ

Το YouTube αντικαθιστά το Facebook ως πηγή ειδήσεων στις ΗΠΑ

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα, το YouTube γίνεται η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ειδήσεων στην Αμερική, αντικαθιστώντας σταδιακά το Facebook.

YouTube

Ο αριθμός των Αμερικανών που χρησιμοποιούν το Facebook ως πηγή ειδήσεων μειώθηκε κατά 4 τοις εκατό από πέρυσι, ενώ το YouTube σημείωσε αύξηση 4 τοις εκατό.

Συνολικά, 35 τοις εκατό των Αμερικανών χρησιμοποιούν το Facebook για ειδήσεις, ενώ 24 τοις εκατό χρησιμοποιούν το YouTube.

Η έκθεση ήρθε εν μέσω συνεχιζόμενων συζητήσεων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων θα έπρεπε να χειριστούν παραπληροφόρηση υπό το φως της πανδημίας του κορωνοϊού, των επικείμενων προεδρικών εκλογών και της μαζικής κοινωνικής αναταραχής γύρω από τον συστηματικό ρατσισμό και τις δολοφονίες της αστυνομίας.

Κι ενώ το Facebook κατηγορείται συνεχώς ότι δίνει βήμα στην παραπληροφόρηση και τις θεωρίες συνωμοσίας, το YouTube έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στη μείωση της παραπληροφόρησης και του συνωμοτικού περιεχομένου, τροποποιώντας τους αλγόριθμους προτάσεών του, αποκλείοντας το παραπλανητικό περιεχόμενο και κάνοντας έλεγχο των γεγονότων.

Ωστόσο, αυτή η στροφή προς το YouTube δεν έχει παρατηρηθεί μόνο στις ΗΠΑ. Άλλες 12 χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιαπωνία και η Βραζιλία, παρουσιάζουν σταθερή μείωση του Facebook και ταυτόχρονη αύξηση του YouTube από το 2016, όσον αφορά τις ειδήσεις.

Ταυτόχρονα, το Facebook έχει γίνει η πλατφόρμα που αντιμετωπίζεται με μεγαλύτερη δυσπιστία σε 40 χώρες, με το 29 τοις εκατό των ερωτηθέντων να εκφράζουν ανησυχία για ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες. Στις ΗΠΑ, ο αριθμός αυτός αγγίζει το 35%. Συγκριτικά, μόνο το 5% των Αμερικανών εξέφρασαν παρόμοιες ανησυχίες για το YouTube.

Παρόλο που οι πλατφόρμες video streaming κερδίζουν όλο και περισσότερο το κοινό ως πηγές ειδήσεων, το Facebook παραμένει κυρίαρχο στο πεδίο των ειδήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Επιτρέποντας στο Instagram και το WhatsApp να αναπτυχθούν ξεχωριστά, το Facebook ως εταιρεία μπόρεσε να καλύψει πολλά διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία και να δοκιμάσει νέες μορφές, χωρίς να χάσει τους βασικούς ακολούθους του», αναφέρει η έκθεση.

Η επιρροή του Instagram ως πηγή ειδήσεων “αυξάνεται σημαντικά”. Το YouTube μπορεί να έχει το προβάδισμα έναντι του Instagram προς το παρόν, αλλά η θυγατρική του Facebook φαίνεται να είναι αρκετά κοντά του.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS