Όλοι οι κάτοχοι καρτών Oyster, στο Λονδίνο, θα πρέπει να επαναφέρουν τους κωδικούς τους για να ανακτήσουν ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό τους. Πρόκειται για ένα προληπτικό μέτρο για να αποφευχθούν οι επιθέσεις στο επιβατικό κοινό. Προηγουμένως, 1200 κάτοχοι καρτών διακυβεύονταν μετά την κλοπή των κωδικών πρόσβασης.
Η Oyster είναι μια δημοφιλής ταξιδιωτική κάρτα που μπορεί να βοηθήσει τους ντόπιους και τους τουρίστες να ταξιδέψουν στην αγγλική πρωτεύουσα με τη χρήση δημόσιων συγκοινωνιών (λεωφορεία, τραμ, τρένα ή λεωφορεία). Σε γενικές γραμμές, εξοικονομεί χρόνο για τους ανθρώπους καθώς υποστηρίζει τα contactless payments και συμφέρει ιδιαίτερα, καθώς είναι πολύ φθηνότερη από την αγορά ενιαίων εισιτηρίων κάθε φορά που τα χρειάζεστε.
Η TfL ανακάλυψε την παραβίαση τον Αύγουστο, μετά από επιθέσεις κλοπών. Τότε, οι hackers στόχευσαν τους κατόχους 1200 λογαριασμών Oyster και κατάφεραν να τους ελέγξουν κατευθείαν. Μήνες μετά από αυτό το περιστατικό, η TfL αποφάσισε να ζητήσει από κάθε κάτοχο λογαριασμού να επαναφέρει τους κωδικούς πρόσβασης στο πλαίσιο ενός προληπτικού μέτρου. Ο CTO της TfL δήλωσε τα εξής: “Πρόκειται για ένα προληπτικό μέτρο λόγω των προηγούμενων αναφερθέντων περιπτώσεων όπου ένας πολύ μικρός αριθμός λογαριασμών προσεγγίστηκε με κακόβουλη χρήση δεδομένων και προέρχονται από sites που δεν ανήκουν στο TfL”.
Οι πελάτες πρέπει τώρα να χρησιμοποιούν τουλάχιστον οκτώ χαρακτήρες, καθώς και ένα συνδυασμό αριθμών και κεφαλαίων για τους νέους λογαριασμούς τους. Χρησιμοποιώντας μια καινούργια και μοναδική φράση πρόσβασης που δεν πρέπει να καταγραφεί οπουδήποτε.
Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την υπηρεσία Oyster στο Λονδίνο, καλό είναι να χρησιμοποιείται υπεύθυνα και να δημιουργούνται λογαριασμοί που δεν επεκτείνονται στο σύνολο της ηλεκτρονικής παρουσίας, αλλά προορίζονται αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο σκοπό τους.