Επίθεση δέχτηκε, πρόσφατα, η πασίγνωστη εταιρεία καλλυντικών Sephora. Η εταιρεία έσπευσε να ενημερώσει τους πελάτες της στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας, ότι έχει ανακαλύψει παραβίαση που πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
Η ενημέρωση είχε ως εξής: “ Αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικές είναι οι προσωπικές σας πληροφορίες και εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε για να τις προστατεύσουμε. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ανακαλύψαμε παραβίαση δεδομένων, που αφορούν ορισμένους πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες μας online στη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τις Φιλιππίνες, τo Χονγκ Κονγκ, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.”
Σύμφωνα με τα Sephora, ορισμένες πληροφορίες ενδέχεται να έχουν εκτεθεί σε τρίτους. Αυτές οι πληροφορίες είναι το όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, φύλο, email και password καθώς και οι καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα κτλ.
TikTok: Μήνυση από 13 πολιτείες γιατί βλάπτει τα παιδιά
Τι πρέπει να ελέγξετε πριν σαρώσετε ένα QR code;
Εξερεύνηση του Άρη από ανθρώπους έως το 2035
Το θετικό είναι ότι δεν έχουν παραβιαστεί πληροφορίες πιστωτικών καρτών και ότι τα προσωπικά δεδομένα των πελατών δεν έχουν χρησιμοποιηθεί παρανόμως.
Όταν η επίθεση εντοπίστηκε, τα Sephora προσέλαβαν εμπειρογνώμονες για να ζυγίσουν την κατάσταση πραγματοποιώντας έρευνα. Όταν ήταν σε θέση να γνωρίζουν λεπτομέρειες, ενημέρωσαν τους πελάτες.
Η εταιρεία προληπτικά, ακύρωσε όλα τα passwords των προσωπικών accounts πελατών και εξέτασαν εκ νέου τα συστήματα ασφαλείας. Ακόμα παρέχουν μια υπηρεσία παρακολούθησης προσωπικών δεδομένων, χωρίς κόστος για όσους πελάτες το επιθυμούν.
Αξίζει να αναφερθεί ότι όσοι προτιμούν τα φυσικά καταστήματα των Sephora για τις αγορές τους και δε χρησιμοποιούν τις online υπηρεσίες ή το app της εταιρείας, δεν επηρεάζονται από το συμβάν. Η βάση δεδομένων που δέχτηκε την επίθεση ήταν μόνο για τα Sephora της Νοτιοανατολικής Ασίας, του Χονγκ Κονγκ, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας.