ΑρχικήsecurityΗ HDFC προειδοποιεί για νέα τραπεζική απάτη: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η HDFC προειδοποιεί για νέα τραπεζική απάτη: Τι πρέπει να γνωρίζετε

HDFC Αν χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο για να κάνετε online τραπεζικές συναλλαγές, τότε πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Σύμφωνα με την HDFC Bank, μία από τις κορυφαίες τράπεζες του ιδιωτικού τομέα στην Ινδία, κυκλοφορεί μια νέα απάτη, κατά την οποία οι απατεώνες κλέβουν χρήματα μέσω UPI.

Οι απατεώνες, αρχικά, αποκτούν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο κινητό τηλέφωνο του θύματος, χρησιμοποιώντας εφαρμογές, που προσφέρουν τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου συσκευών, όπως είναι το AnyDesk.

Πώς κλέβουν οι απατεώνες τα χρήματα μέσω UPI;

Σύμφωνα με την HDFC Bank, ο απατεώνας, αρχικά, θα σας καλέσει και θα προσποιηθεί τον εκπρόσωπο της τράπεζάς σας. Μάλιστα, για είναι πιο πειστικός, θα κάνει την κλήση να φαίνεται σαν να προέρχεται πραγματικά από την τράπεζα. Στη συνέχεια, ο απατεώνας θα επαληθεύσει κάποια προσωπικά σας στοιχεία, που έχουν υποβληθεί στην τράπεζα, όπως όνομα, ημερομηνία γέννησης και αριθμό κινητού τηλεφώνου.

Για να σας τραβήξει την προσοχή, θα σας πει ότι η τραπεζική εφαρμογή, που χρησιμοποιείτε στο κινητό σας, αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να προσφέρει και κάποιες λύσεις για την επίλυση των θεμάτων.

Για να σας κάνει να πανικοβληθείτε, σας λέει ότι η κάρτα σας ή το e-banking θα μπλοκαριστεί.

Στόχος του απατεώνα είναι να σας αναγκάσει να κατεβάσετε μια εφαρμογή, η οποία υποτίθεται ότι θα λύσει τα προβλήματα, που υπάρχουν. Στην πραγματικότητα, αυτή η εφαρμογή θα μπορούσε να είναι το «AnyDesk» ή κάποια άλλη παρόμοια εφαρμογή, που προσφέρει απομακρυσμένο έλεγχο συσκευών.

Αφού γίνει λήψη του AnyDesk ή κάποιας παρόμοιας εφαρμογής, θα ζητηθούν διάφορες άδειες, όπως γίνεται με όλες τις εφαρμογές.

Αν παραχωρήσετε τις άδειες, ο απατεώνας θα αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο του τηλεφώνου, χωρίς να το γνωρίζετε.

Έτσι, ο hacker κλέβει κωδικούς πρόσβασης και πραγματοποιεί συναλλαγές, χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό UPI σας.

Πώς να αποφύγετε την παγίδα;

Οι άνθρωποι, που κάνουν online τραπεζικές συναλλαγές, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Αρχικά, θα πρέπει να μην απαντούν σε τηλέφωνα, που προέρχονται από αγνώστους. Οι υπάλληλοι της τράπεζας δεν συνηθίζουν να παίρνουν τηλέφωνα για να σας ενημερώσουν για προβλήματα των τραπεζικών εφαρμογών.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να μην δίνετε στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών μέσω του τηλεφώνου.

Εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία ή σας φαίνεται κάτι περίεργο, επισκεφθείτε το υποκατάστημα της τράπεζας, για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι καλά.

Η HDFC Bank δεν είναι η μόνη, που έχει προειδοποιήσει τους χρήστες. Πριν λίγο καιρό, η Reserve Bank of India (RBI) είχε, επίσης, μιλήσει γι΄αυτές τις εφαρμογές (όπως το AnyDesk), που ζητούν άδειες. Στην πραγματικότητα, μέσω αυτών των εφαρμογών, οι hackers είναι σε θέση να αποκτήσουν πλήρη πρόσβαση στο smartphone σας και να πραγματοποιήσουν τραπεζικές συναλλαγές απομακρυσμένα.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS