5η θέση για την Ελλάδα στο  European Cyber Security Challenge 2018
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
infosec

Εκδήλωση «Απόρρητο Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου

H Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet), διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση...
Read More
infosec

Κι άλλο σφάλμα διαχείρισης αρχείων επηρεάζει το Windows 10 October Update

Από τότε που κυκλοφόρησε το Windows 10 October update 2018, τα πράγματα έχουν πάει αρκετά άσχημα για τους χρήστες των...
Read More
infosec

Ο γονικός έλεγχος της Apple επιτρέπει την αναζήτηση πορνογραφικού και βίαιου υλικού

Οι γονικοί έλεγχοι της Apple στο iOS 12 είναι μάλλον ασυνεπείς: ορισμένοι όροι που αφορούν στο σεξ είναι μπλοκαρισμένοι, αλλά...
Read More
infosec rapidalert

European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα

Ο φετινός πανευρωπαϊκός διαγωνισμός κυβερνοασφάλειας European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC '18) που διεξήχθει στο Λονδίνο έλαβε τέλος και βρήκε...
Read More
Latest Posts

Η Intel δίνει πληροφορίες για το νέο υψηλής ταχύτητας CPU anti-aliasing

Η Intel έχει αναπτύξει μια νέα μορφή anti-aliasing, το οποίο μπορεί να εκτελεστεί σε πραγματικό χρόνο από την CPU. Με την ονομασία MorphoLogical Anti-Aliasing, ή συντομότερα MLAA, είναι κάτι που δεν έχετε δεί μέχρι τώρα και το αποτέλεσμά του είναι αρκετά διαφορετικό από αυτό των MSAA και FSAA.

Αντί να γίνεται μια απεικόνιση σε μεγαλύτερο κάδρο και μετέπειτα σμίκρυνση σε πραγματικό μέγεθος, το MLAA λειτουργεί ως φίλτρο που εφαρμόζεται σε κάθε frame του παιχνιδιού ή και της εφαρμογής. Έχει παρόμοια λογική με αλγορίθμους μετατροπής από raster σε vector γραφικά, ώστε να επεξεργάζεται τα ακραία pixels με την περιβάλλουσα περιοχή της εικόνας. Για το κάνει αυτό,

η διεργασία του MLAA ελέγχει εαν τα pixel δημιουργούν γωνίες τύπου μορφής Z και U, ώστε μετέπειτα να διασπάσει αυτά τα σχήματα σε απλούστερους τύπους μορφής L, αναμειγνύοντας τα pixel μεταξύ των L σχημάτων. Αν σας δυσκολεύει αυτό στην περιγραφή είναι μάλλον ευκολότερο να δείτε τις συνοδευτικές φωτογραφίες, όπου και γίνονται ξεκάθαρα τα σχήματα.

Το μυστικό της επιτυχίας του MLAA είναι ότι δεν χειρίζεται τα απαιτητικά στοιχεία των γραφικών, όπως πηγές φωτός, ποσοστά διαφάνειας, ειδικά υλικά και τα λοιπά, αντίθετα λειτουργεί στα τυφλά και χωρίς καμία “γνώση” για την εικόνα. Έτσι μπορεί να δημιουργηθεί κάποιο pipeline που θα δέχεται τα frames από την κάρτα γραφικών, θα φιλτράρει την εικόνα στην CPU, και θα επιστρέφει τα επεξεργασμένα πλέον frames στην GPU για επιπλέον διεργασίες, προκειμένου να προβληθούν στην οθόνη σας. Το αποτέλεσμα μια τέτοιας διαδικασίας, αντίθετα με το MSAA, είναι ότι η επεξεργασία κάθε frame θα διαρκεί ακριβώς τον ίδιο χρόνο με το προηγούμενο. Μπορεί να χρειάζεται 10 ms σε full HD ανάλυση για το κάθε frame, αλλά θα είναι τόσο ακριβώς για όλα τα frames.

Αυτό σημαίνει ότι η απόδοση του MLAA είναι απολύτως προβλέψιμη, για δεδομένη ανάλυση αλλά και hardware. Δηλαδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε χαμηλής ισχύος CPU και GPU, όπως αυτές που βρίσκονται σε φορητές συσκευές, όπως το smarphone σας, και δύσκολα μπορούν να συγκριθούν με το hardware των σύγχρονων PC. Αυτό κρίνεται ώς μεγάλη εξέλιξη, εφόσον το MSAA δεν είναι πρακτικό σε φορητές συσκευές, εφόσον πλεόν υπάρχει αντιπρόταση αξιόπιστου anti-aliasing για ομαλές καμπύλες με τη χρήση ενός μικρού ποσοστού της ισχύς και χαμηλότερο κόστος.

Αναφορικά της ποιότητας της εικόνας, το MLAA δεν μπορεί να έχει ακρίβεια subpixel, είναι όμως συγκρίσιμο με το MSAA, έχοντας ξεφύγει από τα προβλήματα που ακολουθούν το τελευταίο. Μπορείτε να βρείτε και να συγκρίνετε τα οπτικά αποτελέσματα στο paper της Intel [tinyurl.com/4xtxyob] και την παρουσίαση στο Hot Hardware [tinyurl.com/3e266w6].

Δεδομένου μάλιστα του γεγονότος ότι τόσο η Intel όσο και η AMD έχουν δημιουργήσει APU, που συνδυάζουν CPU και GPU σε κοινό die, αλλά και με τις αντίστοιχες λύσεις για smartphones να κινούνται στην ίδια λογική, αναμένουμε στην επόμενη γενιά καρτών γραφικών να υπάρχει πολύ μεγαλύτερη συνεργασία και ισχυρότερη σύνδεση μεταξύ των δύο διαφορετικών μονάδων.

Πηγή: e-pcmag.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *