ΑρχικήHow ToΠώς να ενισχύσετε το engagement με το B2B περιεχόμενό σας

Πώς να ενισχύσετε το engagement με το B2B περιεχόμενό σας

B2B

Τη σημερινή εποχή το engagement αποτελεί το κλειδί για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι πιθανότητες ανταπόκρισης του κοινού συνδέονται με το engagement . Αν δεν δημιουργείτε ένα επίπεδο αλληλεπίδρασης, περιορίζετε τις δυνατότητές σας με διάφορους τρόπους, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις B2B – σύμφωνα με μια έκθεση της CMI, το 71% των εταιρειών B2B λέει ότι το κύριο μέλημα των προσπαθειών του μάρκετινγκ είναι η δημιουργία engagement.

Αλλά σε αντίθεση με τα brands B2C, πολλά brands B2B πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για τη δημιουργία ποιοτικού engagement. Τα προϊόντα B2B γενικά δεν είναι τόσο φιλικά προς τον καταναλωτή, οπότε η προσπάθεια δημιουργίας engagement αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση.

Αλλά δεν είναι αδύνατο να γίνει. Παρακάτω υπάρχουν κάποιοι αποτελεσματικοί τρόποι για την ενίσχυση του engagement στο περιεχόμενο B2B.

  1. Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι αναμφίβολα ο βασιλιάς του B2B content και μπορεί να συμβάλει στην δημιουργία τεράστιων ευκαιριών engagement για τις εταιρείες B2B. Αυτό μπορεί να γίνει με την αποστολή διαφορετικών email σε διαφορετικά στάδια της καμπάνιας μάρκετινγκ, ωστόσο η αποστολή του ίδιου μηνύματος, ενδέχεται να μην είναι πολύ βοηθητική.

Για να υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα, είναι καλό να στέλνετε ένα email με το οποίο καλώς ορίζετε έναν νέο συνδρομητή και στη συνέχεια να στέλνετε επιλεγμένα email στους συνδρομητές, σε εβδομαδιαία βάση, για να διατηρείτε επαφή μαζί τους.

Μέσω του email, μπορείτε επίσης να κάνετε share στους συνδρομητές σας, νέες ενημερώσεις ή ανακοινώσεις.

Υπάρχουν εργαλεία, όπως το FeedOtter, τα οποία βοηθούν στην αυτοματοποίηση των emails. Χρησιμοποιώντας τέτοια εργαλεία, οι εταιρείες B2B δεν αυξάνουν μόνο τα ποσοστά του engagement, αλλά μπορούν επίσης να αυξήσουν τους συνδρομητές τους.

Αυτό επιτρέπει επίσης στις επιχειρήσεις B2B να παράγουν περισσότερα έσοδα και και να κάνουν περισσότερες πωλήσεις. Το FeedOtter προσφέρει διάφορους τύπους  προτύπων email, επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε το περιεχόμενο του email σας.

  1. Συνεργασία με Influencers

Ένας τρόπος ενίσχυσης του engagement είναι η συνεργασία με Influencers. Οι Influencers είναι ειδικοί στη δημιουργία περιεχομένου που οδηγεί σε υψηλό engagement.

Μπορεί να έχετε μερικούς fans και followers που αγαπούν το brand σας, αλλά μπορεί να μην ξοδεύουν τα χρήματά τους στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, εκτός αν γνωρίζουν πόσο καλά είναι. Οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν συχνά διαβεβαίωση για το αν αξίζει να επενδύσουν σε συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα.

Εδώ είναι που μπορεί να βοηθήσει ένας influencer. Οι influencers μπορούν να μιλήσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να προσφέρουν μια άλλη, αξιόπιστη προοπτική.

Μπορείτε να ζητήσετε από influencers, που ασχολούνται με τον κλάδο σας, να εξετάσουν και να σχολιάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή να απευθυνθείτε σε άλλους ειδικούς του χώρου. Ωστόσο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε ειδικούς που είναι γνήσιοι και αυθεντικοί και σχετίζονται με τον κλάδο ή την καμπάνια σας.

Γι’ αυτό το σκοπό μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στο LinkedIn – το LinkedIn συνεργάζεται με πολλούς ειδικούς της βιομηχανίας. Για παράδειγμα, ο οδηγός του LinkedIn “The Sophisticated Marketer’s Guide to LinkedIn” περιλαμβάνει διάφορους εμπειρογνώμονες.

  1. Κάντε το brand σας πιο «ανθρώπινο»

Ανεξάρτητα από το αν διαχειρίζεστε brand B2C ή brand B2B, πουλάτε τις υπηρεσίες και / ή τα προϊόντα σας σε ανθρώπους. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με τους πιθανούς πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να προκαλέσετε το engagement είναι να κάνετε το brand σας πιο «ανθρώπινο» και να δημιουργήσετε μια ιστορία γύρω από αυτό. Η ιστορία μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική τακτική, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε επαφές σε πιο προσωπικό επίπεδο και να συνδεθείτε καλύτερα με τους πιθανούς πελάτες σας.

Για παράδειγμα μπορείτε να μοιραστείτε ιστορίες από άτομα που εμπλέκονται στη δημιουργία των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram ή / και το LinkedIn για να μοιραστείτε αυτές τις πραγματικές ιστορίες και να ενισχύσετε το engagement.

  1. Χρησιμοποιήστε live videos

Τα live videos μπορούν να είναι ένας διασκεδαστικός και συναρπαστικός τρόπος για τη γνωστοποίηση και την κατανόηση προϊόντων ή υπηρεσιών B2B. Το ζωντανό περιεχόμενο δίνει τη δυνατότητα της άμεσης σύνδεσης με το κοινό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνες, το 80% των ανθρώπων θα επέλεγε να παρακολουθήσει ένα live video, αντί να διαβάσει ένα blog post ενός brand.

  1. Κοινή χρήση ειδήσεων και ενημερώσεων

Σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα συμβαίνουν ορισμένες τεχνολογικές εξελίξεις και νέες ανακαλύψεις στην βιομηχανία B2B. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να μοιράζεστε τις σημαντικές σας ενημερώσεις και ειδήσεις με το κοινό σας.

Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις καταλληλότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Επομένως, ανεξάρτητα από το αν έχετε μια επιχείρηση B2C ή B2B, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε engagement και να έχετε επαφή με το κοινό σας.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS