ΑρχικήinetΤο εργαλείο 'Clear History' που υποσχέθηκε το Facebook θα αργήσει πολύ να...

Το εργαλείο ‘Clear History’ που υποσχέθηκε το Facebook θα αργήσει πολύ να έρθει

Παρόλο που το Facebook ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό «Clear History» με γνώμονα την ιδιωτικότητα το Μάιο του τρέχοντος έτους, δεν θα είναι διαθέσιμο για τους χρήστες μέχρι το επόμενο έτος. Αποκαλύπτοντας το σκάνδαλο Cambridge Analytica, η λειτουργία θα επιτρέψει στους χρήστες να καθαρίσουν το ιστορικό περιήγησης που συνδέεται με τους λογαριασμούς τους στο Facebook, με αποτέλεσμα να δίνουν στους χρήστες περισσότερο έλεγχο σχετικά με το πόσα data αποθηκεύονται σε συνδυασμό με το Facebook. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι δεν προέβλεψε τις τεχνικές προκλήσεις που συνδέονται με την παροχή ενός τέτοιου χαρακτηριστικού. Σύμφωνα με μια έκθεση, το χαρακτηριστικό αναμένεται τώρα να κυκλοφορήσει για δοκιμή μέχρι την άνοιξη του 2019, με την πιθανότητα να ακολουθήσει ευρύτερη διαθεσιμότητα.

Facebook

Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, που παρουσίασε το “Clear History” κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών του Facebook, χαρακτήρισε το χαρακτηριστικό πολύ καλό και υποτίθεται ότι ήταν η προσπάθεια του Facebook να χαλαρώσει τους υπερασπιστές της ιδιωτικής ζωής.

“Αυτό είναι ένα παράδειγμα του είδους ελέγχου που πιστεύουμε ότι πρέπει να έχετε. Είναι κάτι που ζητούν οι υπερασπιστές της ιδιωτικής ζωής – και θα συνεργαστούμε μαζί τους για να βεβαιωθούμε ότι το κάνουμε σωστό “, δήλωσε ο Zuckerberg εκείνη τη στιγμή σε μια θέση.

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα αναμενόταν να λανσαριστεί μέσα σε λίγους μήνες από την ανακοίνωση του Μαΐου, αλλά το Facebook λέει τώρα ότι θα χρειαστούν μερικούς μήνες ακόμη. Σε συνέντευξή του με τη Recode, ο επικεφαλής της ομάδας προϊόντων προστασίας της ιδιωτικής ζωής, David Baser παραδέχθηκε ότι η ανάπτυξη του «Clear History» διαρκεί περισσότερο από ό,τι αναμενόταν. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι το χαρακτηριστικό γνώρισμα αντιμετώπισε ένα σημαντικό κενό στο πως αποθηκεύει το Facebook τα data. Διαφορετικά τμήματα των δεδομένων περιήγησης στο Web, όπως η ιστοσελίδα που επισκεφθήκατε, η ώρα της επίσκεψης και τα προσωπικά αναγνωριστικά, αποθηκεύονται σε διαφορετικό μέρος του συστήματος του Facebook. Η εύρεση και αναγνώρισή τους για καθαρισμό αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία. Η εταιρεία με έδρα το Menlo Park δημιουργεί ένα νέο σύστημα αποθήκευσης δεδομένων για να καταστήσει εφικτή την εκκαθάριση του ιστορικού.

Το report της Recode σημειώνει επίσης ότι υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η λειτουργία ονομάζεται “Clear History” και όχι “Delete History”. Αποδεικνύεται ότι το Facebook σκοπεύει απλώς να αφαιρέσει το προσωπικό αναγνωριστικό από τα δεδομένα περιήγησης στο Web και να μην διαγράψει πραγματικά τα πλήρη δεδομένα. Ένα μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων του Facebook εξαρτάται από τη συλλογή αυτών των δεδομένων.

“Δεν μπορούμε πραγματικά να σταματήσουμε τη συλλογή δεδομένων. Αλλά αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να απομακρύνουμε το αναγνωριστικό που θα μας λέει ποιος ήταν “, δήλωσε ο Baser στην Recode.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS